דרמה בזיסמן: בית יוסף נטש את האולם אחרי ויכוח קולני עם ויצמן
ניב שמולי ,19/01/2016

הגארד המצטיין של ר"ג/גבעתיים נקלע לויכוח קולני בפתיחת המשחק הערב עם אליצור יבנה ולאחר מספר דקות נטש את האולם. בין השניים קיימת מתיחות כבר תק' ארוכה שהגיע הערב (שלישי) לפיצוץ.

תקרית חמורה הערב (שלישי) בין יועד בית יוסף ליניב ויצמן במהלך המשחק של הפועל ר"ג/גבעתיים ואליצור יבנה. במהלך הרבע הראשון צעק ויצמן לעברו של הגארד ללחוץ את אחד משחקני אליצור יבנה, אך בית יוסף השי לו וצעק לעברו 'מה אתה רוצה, מה אתה רוצה?'. המאמן לא אהב זאת ובהזדמנות הראשונה הוציא את בית יוסף. עם יציאת הגארד השניים החליפו צעקות מטווח אפס שגלשו לפסים לא נעימים ובסוף המהומה בית יוסף נשאר לשבת בקצה הספסל.

אלא שכאן לא תמה הדרמה. באמצע הרבע השני קרא ויצמן לשחקנו על מנת להחזיר אותו לפרקט. הגארד התקרב למרכז המגרש וצעק שהוא לא יהיה פה והוא אינו מוכן לזה. בין השניים שוב התנהל ויכוח קולני, בסופו בית יוסף נטש את הפרקט וירד לחדרי ההלבשה ומשם כנראה נסע לביתו.

זה זמן רב שקיימת מתיחות בין השניים ובינתיים מעמדו של בית יוסף בקבוצה לא ברור, כמו גם מעמדו של ויצמן שהתערער לאחר ההפסד למגדל העמק. על הפרקט ר"ג/גבעתיים רשמה נצחון חשוב 79:86 על אליצור יבנה עם 20 נק' של רוברט סאלי שהוביל את הקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();