גלעד קרני



קרע במפשעה לליפשיץ, חצי ליגה מחפשת חיזוק
ניב שמולי ,14/01/2016

חוסר המזל הגיע גם לקרית אתא: ליאור ליפשיץ שנפצע ברבע הראשון השבוע ייאלץ להיעדר לפחות 6 שבועות, גיא אוד סובל מדורבן ברגל וייאלץ לנוח בתק' הקרובה. הרמת גניות מחפשות חיזוק, וגם גלעד קרני מועמד לנחות באחת הקבוצות אם לא יחתום בכרמל.

חוסר המזל שפוקד את רכז הליגה ממשיך, והיום (חמישי) הגיע תורו של ליאור ליפשיץ שסובל מקרע במפשעה וייעדר למשך 6 שבועות לפחות. היום עבר ליפשיץ אבחנה והתוצאות בישרו שקרית אתא תיאלץ להסתדר בלעדיו. כזכור, ליפשיץ הגיע לקבוצה מהקריות אחרי שזאת איבדה את ליאור שגב במחזור השלישי. ליפשיץ הצטרף לקבוצה לפני כחודש ולא הרשים מאז, אך כעת בקרית אתא ייאלצו שוב להתמודד עם סיימון פארין כרכז יחיד.

גלעד קרני שחזר לאחרונה מטיול בחו"ל מתאמן כעת עם מכבי חיפה ומחכה להתפתחויות בליגת העל. במידה וקרני לא יצליח למצוא אופציה נכונה עבורה בליגה הראשונה, יתכן מאד שאחת מקבוצות הליגה תקלוט אותו לשורותיה, כשאחת האופציות שעלתה בפניו היא גלבוע/גליל. אשתקד שיחק קרני בהפועל עפולה וסיפק 11.5 נק' בליגה הסדירה אליהן הוסיף 5.1 ריב'.

חוסר המזל ממשיך לפקוד את הפועל ב"ש. כפי שפרסמנו אתמול, טמיר אריאלי סובל מקרע קטן שמעטפת שריר התאומים וייאלץ לנוח כשלושה שבועות. אריאלי מצטרף לאלעד הופמן ואוהד כהן הפצועים, ובאר שבע תצטרך לעבור את התקופה הקרובה בשלום.

גיא אוד, רכזה של אליצור יבנה, סובל מזה תקופה מדורבן ברגלו שמונע ממנו להתאמן ולשחק באופן סדיר. במחזור האחרון בגן נר ניסה אוד לשחק, אך לא הצליח וכעת הוא יצטרך לנוח מספר שבועות עד שיחלים. יבנה חושקת באלון לוין, אלא שבאשקלון מקשים על שחרורו לבינתיים.

בעירוני ר"ג רוצים להתחזק גם כן לקראת הסיבוב השני, בייחוד לאור הפציעה בתאומים של גל איתן. שמו של גלעד קרני עלה, אולם הוא כנראה לא יגיע למועדון הסגול. מי שדווקא כן צפוי לנחות בזיסמן הוא דינמה אודיאקוסה שכבר שיחק תחת רועי חגאי בהוד השרון ובנהריה איתה עלה לליגת העל וכיום משחק בליגה הצרפתית השנייה.

גם אצל היריבה העירונית, הפועל ר"ג/גבעתיים, מחפשים חיזוק לקבוצה כאשר המטרה היא לעבות את הקו האחורי של הקבוצה ולהסיט את שגיב דוד ותומר פיסצקי לעמדת הפאוור פורוורד. שמו של דודו שמריז עלה לאוויר, אלא שבינתיים הקלעי מעדיף להישאר בליגת העל.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();