לוין, בדרך ליבנה.



חבל הצלה: ביהמ"ש פסק לטובת אליצור אשקלון
ניב שמולי ,13/01/2016

אליצור אשקלון קיבלה היום (רביעי) את ההודעה לה חיכתה כ"כ הרבה זמן. ביהמ"ש פסק על העירייה להעביר בחודש הקרוב 900 אלף ש"ח לקבוצה, ובמועדון נושמים לרווחה. אלון לוין בדרך ליבנה.

-- ניב שמולי --

אליצור אשקלון קיבלה היום (רביעי) חבל הצלה רציני מבית המשפט שפסק כי על העירייה להעביר לקבוצה 900 אלף ש"ח בחודש הקרוב. התשלום יתחלק ל-2 כאשר בתחילה תקבל הקבוצה בקרוב כחצי מליון ש"ח ובהמשך תקבל עוד 400 אלף במועד שלא יאוחר מ-30 יום. קברניטי המועדון ונציגי העירייה הגיעו לפשרה בבית המשפט וסיכמו על הסכום הנקוב לאחר שבמשפט נקבע כי על העירייה להזרים כספים לקבוצה.

לאחרונה התבשרנו על מעצרם של ראש העיר, איתמר שמעוני, ומנכ"ל העירייה, חיים סופר, בעקבות חשד לקבלת שוחד ואונס. בסביבות הקבוצה קיבלו את המעצר של השניים בתחושות מעורבות, ועם מוטיבציה כי דרכם היא הנכונה והצודקת.

כעת באשקלון יקוו להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה, אך בינתיים נראה שאלון לוין יעזוב ויעבור לאליצור יבנה בימים הקרובים. למחזור הבא נגד מגדל העמק צפויים עידו חליפה ואלון אברמוביץ' הפצועים לחזור לסגל. באשקלון מתכננים לחזק את הקבוצה בזר נוסף.

כזכור, לפני כשבועיים התפרקה מחלקת הנוער של אליצור אשקלון וכל שחקניה עברו לשורות אס"א אשקלון. במועדון קיוו כי בבית המשפט יפסקו לטובתם, ולא - הקבוצה תתקשה להתקיים. כעת המטרה של הקבוצה להישאר בליגה ולנסות לבנות את הכל מחדש בעונה הבאה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();