איתי מקבל צל"ש
שגיא ניר ,31/03/2005

מערכת "ספסל" התכנסה ובחרה את שחקן העונה המיוחד שלה. הרי הוא לפניכם

ללא הקדמות מיותרות, שחקן העונה של מערכת "ספסל" הוא:
איתי גרינבוים.

זה מה שכתבנו על איתי בפרויקט פתיחת העונה בלאומית :
"מגיע לעולה החדשה מרמת אפעל, אחרי שנה די מתסכלת בלאומית השרון, בה מיעט לשחק וקלע 6 נק' בממוצע.
בעונת 2002/03 נבחר לשחקן העונה של "ספסל" בליגה לנוער מחוז צפון במדי מכבי רעננה, שסיימה את הליגה הרגילה במקום השני. באותה עונה הפסיד להפועל ירושלים ברבע הגמר.
בליגת העל, שיחק במדי מטרווסט רעננה. 20 נק' 5 רב' 3 אס' בממוצע למשחק הספיקו רק להפסד ברבע גמר לאלופה עירוני ט' עם אנטון קזרנובסקי ואבי בן-שימול.
איתי מתואר כגארד נהדר עם מגוון יכולות והרבה חוכמה. מסוג השחקנים שמאמנים אוהבים.
השנה הוא צפוי לקבל קרדיט גדול הרבה יותר ברמת אפעל. "


הגארד הצעיר, עוד לא בן 20, מסיים עונה נהדרת ברמת אפעל, לה סייע לזכות באליפות הליגה הרגילה כבר בעונתה הראשונה בלאומית. איתי סיים את הליגה הרגילה עם ממוצע של 13.8 נקודות למשחק, כשהוא מגלה שיפור רב באספקטים רבים במשחק שמעבר לקליעה. משחק השיא של גרינבוים היה בניצחון רמת אפעל בזיסמן על עירוני רמת גן (מחזור 14, 80:89 לאפעל) בו קלע 22 נקודות. את השיא העונתי קבע איתי שבוע קודם, בניצחון על עפולה – 25 נקודות.

מאמן רמת אפעל, חנן קרן: "אני מכיר את איתי 5 שנים. הבאתי אותו השנה לקבוצה בידיעה שנצליח לקדם אותו. הוא שחקן עם פוטנציאל גדול, והוא מיצה עד כה רק 50% מהיכולת שלו. שני היתרונות הגדולים שלו הם ההגנה המצוינת שלו, והעובדה שהוא כמו פלסטלינה, בעל אופי טוב וניתן לעצב אותו. הוא תרם המון השנה גם בנקודות וביכולת הובלת הכדור".

גרינבוים הקדים בבחירה את ירון להט, דורון קרמר, ג'רון רוברטס וטארי מונרו.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();