מכת פציעות בלאומית: קרע בתאומים לאוהד כהן וגל איתן
ניב שמולי ,07/01/2016

מכה קשה לקבוצה מבירת הנגב שאיבדה את אלעד הופמן ל-3 חודשים לפחות לאחר שהתברר כי הפציעה חמורה משחשבו. אוהד כהן, שנפצע במשחק האחרון, סובל מקרע בשריר התאומים וייעדר בין 6-8 שבועות. גם גל איתן סובל מפציעה זהה.

צרות באות בצרורות. היום (שישי) נודע כי הפועל באר שבע תאלץ להסתדר ללא אלעד הופמן ל-3 חודשים לפחות ולאחריהם יתבהר מצבו יותר. בשבוע החולף עבר הופמן מספר בדיקות מקיפות אצל כמה מומחים בארץ, ואמש, כאמור, התקבלה האבחנה הסופית שבישרה על היעדרותו מרוב העונה שנותרה. הופמן, השחקן המנוסה ביותר בסגל הבאר שבעי, יקווה לחזור לקראת משחקי הפלייאוף. אם זה לא מספיק, גם אוהד כהן הצטרף למסדר הפצועים של ישראל ברוך לאחר שנפצע במשחק ההפסד השבוע לגליל עליון. כהן סובל מקרע בשריר התאומים והוא יאלץ לנוח בחודש וחצי הקרוב. בסביבות הקבוצה קיבלו את הידיעה בכאב רב ובקרוב יבחנו את צעדיהם להמשך הדרך בליגה.

אלעד הופמן נהנה מעונה נהדרת בה סיפק 18 נק' למשחק, 4.2 ריב' ו-2.8 אס' ב-30 דקות. גם אוהד כהן חווה עונה טובה עד עתה עם 9.2 נק' (41 אחוז ל-3), 2.3 ריב', 2.3 אס' ב-25 דקות.

בנוסף, לא רק בדרום מכת פציעות. גל איתן שנפצע במשחק נגד עפולה במהלך הרבע השלישי סובל מקרע בשריר התאומים והוא צפוי להיעדר למשך הזמן הקרוב. הרכז של חגאי מספק העונה 10.7 נק' ו-4 אס' ב-27 דקות. מעבר לכך, הוא אחד הכלים היותר משמעותיים לקבוצה בקליעה מחוץ לקשת.

רון סבג שלא שותף בנצחון הגדול של קבוצתו בבאר שבע השבוע, סובל משבר באף אך הוא עתיד לשוב במשחק הקריטי ביום שלישי נגד עירוני ר"ג.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();