איתן רוטנברג, עונה נהדרת אישית וקבוצתית



גליל עליון בלמה את ב"ש, כפ"ס לוהטת
ניב שמולי ,05/01/2016

הפתעת המחזור מגיעה מבירת הנגב: הפועל ב"ש ללא טמיר אריאלי רשמה הפסד ראשון מזה 8 מחזורים לאחר 84:75 לגליל עליון. כפ"ס ניצחה את יבנה המידרדרת 86:72, גלבוע/גליל ור"ג/גבעתיים התקשו במשחקי החוץ אך יצאו עם נצחון. רמה"ש ממשיכה במסע ההתאוששות. כל קבוצות החוץ ניצחו במסגרת המחזור.

משחקי המחזור:
אמש: עירוני ר"ג - הפועל עפולה 86:74
אליצור יבנה - הפועל כפ"ס 86:72
מכבי הוד"ש - א.ס רמה"ש 83:80
מגדל העמק - הפועל גלבוע/גליל 84:74

הפועל באר שבע - הפועל גליל עליון 84:75
אליצור אשקלון - הפועל ר"ג/גבעתיים 91:88

אליצור יבנה - הפועל כפר סבא 86:72

-- ניב שמולי --

להוציא את הפועל ב"ש, הפועל כפ"ס היא הקבוצה החמה בליגה כיום. החניכים של ברק דמציאן ושחף תור רשמו נצחון נוסף הערב על אליצור יבנה המתפרקת ששיחקה ללא גיא אוד הפצוע, לה זה היה הפסד שביעי בשמונה משחקים אחרונים. מעבר לחשיבות הנצחון, כפ"ס עוברת בטבלה את יבנה ומקבלת יתרון ענק על פניה בטבלה.

יבנה עלתה בחמישייה עם יוני דוד, אבי פוגל, יניב סולומון, ג'ונתן בולוק, כריס גסטון. מנגד, ברק דמציאן עלה עם עדי כהן סבן, דניאל דנינו, ורנון טיל, איתן רוטנברג, ריילי דיאנג'לו.

כמו ברוב המשחקים האחרונים כפ"ס פתחה עם הרבה התלהבות ועלתה ליתרון 12:2 ב-4 דקות ואוהד יתום לקח פסק זמן. יבנה חזרה טוב מפסק הזמן וצימקה ל-16:12 בזכות יכולת טובה של גסטון. סל נוסף של גסטון ושלשה של סולומון במעבר השאירו את יבנה במשחק, 23:19 לכפ"ס בסוף הרבע הראשון. יריב עמירם פתח טוב את הרבע השני עם 5 נק' רצופות וחדירה של בולוק העניקה ליבנה ליתרון 27:28. נדנדת סלים של שתי הקבוצות נקטעה בשלשות של טיל ורוטנברג - 36:38 לאורחים, 4 דקות למחצית. אבי פוגל בשלשה קבע שיוויון 42:42. סולומון חדר לסל מוקדם מדי במהלך האחרון של המחצית ונענש בשלשה של גילינסקי על הבאזר, 47:42 לכפ"ס במחצית.

דנינו וכהן סבן הקפיצו את האורחים ל-53:42 עם פתיחת הרבע השלישי. יבנה החלה להפציץ מרחוק וזה לא עבד לה, בצד השני דווקא ורנון טיל פגע עם 5 נק' רצופות בדרך ליתרון שיא לכפ"ס 59:48. גסטון ספג את העבירה הרביעית שלו וירד לספסל מאוכזב אבל פלין קליימן בשלשה דאג להעלות את מצב הרוח ופוגל בסל ועבירה צימק ל-63:58 בלבד בסוף הרבע השלישי. יבנה החלה לשמור ברבע האחרון אבל נתקעה בהתקפה. כפ"ס הצליחה לנצל עבירה בלתי ספורטיבית של פלין קליימן ועלתה ליתרון 67:66 אחרי חדירה של כהן סבן. שלשה של דיאנג'לו העלתה את החבורה של ברק דמציאן ליתרון 70:66, 6 דקות לסיום. דיאנג'לו שהיה רדום עד אותו רגע, התעורר וצלף עוד שלשה מבחוץ - 76:68 לכפ"ס, 4 דקות לסיום. ריבאונד התקפה של כפ"ס הקנה לה עוד שלשה של רוטנברג שהקפיצה את הספסל האורח - 79:70. יבנה ניסתה לחזור במהלכי יחידים אך ללא הואיל.

קלעים:
ליבנה: ג'ונתן בולוק (10 ריב') 18 נק', פלין קליימן 15 נק', כריס גסטון 13 נק', אבי פוגל 10 נק', יריב עמירם 9 נק', יניב סולומון 5 נק', יובל רחמילביץ' 2 נק'.

לכפ"ס: איתן רוטנברג (4/9 ל-3) 23 נק', ורנון טיל (14 ריב', 6 אס') 19 נק', עדי כהן סבן 11 נק', יונתן מור 10 נק', גל גילינסקי 9 נק', ריילי דיאנג'לו 8 נק', אור קהל 2 נק'.

תגובות:
ברק דמציאן: "אנחנו עובדים על האימונים בהגנה ושמים על זה דגש. הצלחנו להוריד קבוצות מהסקור שלהם וגם היום זה הצליח. אנחנו נישאר צנועים, יש לנו תקופה טובה אבל המפתח זה המשכיות בליגה הזאת. אחרי 6 שנים בלי פלייאוף זאת המטרה שלנו ואנחנו רוצים אותה".

דמציאן היה מרוצה מחניכיו ושיבח אותם: "כשבחרתי בקיץ את השחקנים ידעתי מה האופי שלהם ורמת המחויבות שלהם. אם הם ימשיכו ככה ויראו עקביות הם יעשו קפיצת מדרגה אישית וקבוצתית".

על איתן רוטנברג: "יש לו המון נסיון בליגה, זה נראה כאילו הוא בן 30 בליגה הזאת. הוא מביא לנו שקט ונסיון והקליעה שלו כמובן, וזה כיף".

יונתן מור שתרם 10 נק' מהספסל אמר: "אנחנו עושים עבודה הגנתית טובה כבר תקופה, עוצרים את היריבות שלנו על 70 נק'. אנחנו קב' צעירה שצריכה להזיז רגליים ולשמור וכולם מבינים את זה ומראים מחויבות. מבחינה אישית אני מרגיש טוב בכפ"ס, זה אחלה מועדון ואנחנו כמו מחוברים. אני כשחקן צעיר מרגיש טוב בכפ"ס ותחת ברק (דמציאן). הוא בא לראות אותי הרבה בנבחרות. הפלייאוף העליון זה בהחלט מטרה עבורנו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();