סימין, יצליח להתאושש?



עירוני ר"ג רוצה להתקדם, עפולה להתאושש
ניב שמולי ,03/01/2016

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית ייפתח מחר (שני, 20:30) עם מפגש מסקרן בין עירוני ר"ג להפועל עפולה. המקומים שואפים לייצר רצף נצחונות ראשון העונה, מנגד עפולה רוצה להוכיח שהמעידה עם ב"ש היתה חד פעמית.

-- אורן לוי, ליטל בלייזר --

עירוני רמת גן - הפועל עפולה

זיסמן, 20:30

עירוני רמת גן תופיע למשחק הביתי המוקדם, לאחר ניצחון ביתי על אליצור אשקלון, שקטע רצף של שלושה הפסדים. למרות הניצחון, שהוכרע בזכות רבע שלישי אדיר, הקבוצה ספגה 88 נקודות בשל משחק הגנה חלש, מה שלא התקבל אצל רועי חגאי. עמית תמיר שפרש וחזר מפרישה, שותף בשבע שעבר אך לא בלט, לעומת זאת נייט מילר היה נהדר ומאז שהגיע לקבוצה קולע 19.5 נק' בממוצע. בקבוצה יודעים שלפניהם לוח משחקים לא קל, ובכדי להתקדם בטבלה יהיה עליהם לנצח את אחת מקבוצות הצמרת כדי להשיג יתרון על פני שאר היריבות.

בעוד שהפועל עפולה הפסידה בשבוע שעבר במשחק המרכזי להפועל ב"ש והתמודדה עם הקושי בלשחק עם שחקן זר אחד, מגיעה הקבוצה בשלישי הקרוב לשחק נגד עירוני רמת גן המשתפרת. בעפולה מודעים שלא מצפה להם טיול קל, והפסד בזיסמן עלול להרחיק אותם מאד מהמקום הראשון. רועי פרל יפגוש את קלי בידלר אותו אימן אשתקד במגדל העמק, וכעת יצטרך למצוא לו פתרונות. האם עפולה התגברה על ההפסד של שבוע שעבר? בשני בערב נדע.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();