ליאור אנגלמן



עירוני ר"ג: ליאור אנגלמן מונה לעוזרו של חגאי
ניב שמולי ,19/12/2015

הצוות שהעלה את עירוני נהריה לליגת העל, והיה איתה גם אשתקד יקווה לשחזר את ההישג עם עירוני ר"ג. עמית תמיר החל להתאמן עם הקבוצה. בשבוע הקרוב תצא הליגה לפגרת גביע.

-- ניב שמולי --

עירוני ר"ג מינתה בשבוע החולף את ליאור אנגלמן כעוזרו של רועי חגאי, והוא מצטרף לאמיר פטל. השניים התאחדו לאחר שאימנו בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה איתה עלו לליגת העל והמשיכו אשתקד לעונה מוצלחת שהסתיימה במקום השמיני וכללה נצחונות על הפועל ירושלים, מכבי ראשל"צ והפועל ת"א.

אנגלמן אימן בעבר את הנוער של עירוני נהריה וכמו כן את קבוצת התיכונים של לאו בק חיפה: "אני שמח לחזור לעבוד עם רועי, השיתוף פעולה בינינו כבר הוכיח את עצמו בעבר. יש לנו הרבה עבודה, זה לא יהיה קל אבל אנחנו מכוונים לפליאוף העליון ומשם כבר השמים הם הגבול"

בנוסף, עמית תמיר החל להתאמן עם הקבוצה אולם טרם ידוע האם יחזור למגרשים. הסנטר שהיה אחד השחקנים הבולטים בר"ג בשנים האחרונות נפצע באמצע העונה שעברה כשקרע את גיד האכילס ונאלץ לעבור ניתוח לא קל.

כזכור, השבוע הליגה הלאומית תצא לפגרה בעקבות משחקי הגביע. הראשונה מהליגה הלאומית שתפתח את שלב שמינית הגמר היא גלבוע/גליל שתארח ביום רביעי את מכבי ת"א אחרי שזאת הודחה מהיורוליג. ביום חמישי הפועל ר"ג/גבעתיים והוד"ש תפגשנה לקרב על טהרת הליגה, כפ"ס תארח את אשדוד ומגדל העמק את נס ציונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();