עוד וי לעבר המטרה. יוסי בונן



זבנג וגמרנו: מחצית שניה נהדרת נתנה לקרית אתא נצחון
ניב שמולי ,15/12/2015

אליצור יבנה החזיקה מעמד רבע אחד לפני שקריצת אתא השתלטה על המשחק בדרך לנצחון משכנע 93:78. הצפוניים ניצחו את החצי השני 47:35 ועם 29 נק' של ג'ויינר ו-22 של גינת הפגינו עליונות בצבע.

אליצור יבנה - עירוני קרית אתא 93:78

-- שלום סיונוב --

במשחק הבית האחרון שלה גברה יבנה על עפולה והנחילה לה הפסד ראשון. הפעם היתה תקווה כי יבנה מסוגלת לעשות זאת שוב, ולאור הרבע הראשון היא אף התחזקה. אלא שקרית אתא הידקה את ההגנה והציגה משחק נהדר בשלושת הרבעים הנותרים בדרך לנצחון נוסף. ההגנה של קרית אתא הורידה את יבנה הרבה מתחת לממוצע הנקודות שלה, וידעה שזה המפתח לנצחון.

ג'ורדון לואיס פתח עם שת נק' מהקו אבל משם יבנה רצה 10-2 והייתה בלתי עצירה במשחק מעבר. הקצב הגבוה המשיך ושלשות של פלין קליימן וגיא אוד העלו את יבנה ליתרון 8:18. האורחים חזרו לעצמם עם שתי שלשות תומר גינת וג'ולאן מילס - 21:15, אבל יבנה לא נבהלה מהחזרה ויריב עמירם סיים את הרבע הראשון עם ארבע נק' רצופות וקבע 19:27. הרבע השני התחיל בצורה יותר טובה עבור האורחים וחניכיו של יוסי בונן רצו 9-2 בעזרת חמש נק' של סימון פארין. פסק זמן בהול של אוהד יתום ממנו יבנה יצאה בריצה משלהם ועלו ליתרון 30:40, וניצלו את איבודי הכדור של האורחים ששיחקו בדק' האלו ללא ליאור ליפשיץ וללא מוביל כדור טבעי. כשנראה היה שיבנה תמשיך ותעלה את הפרש אתא התעוררה ובזכות קבלת החלטות לא נכונה בהתקפה המקומית, הענישה עם בריצת 11-0 משלה והוליכה בפעם השנייה במשחק 41:40. למרות שיבנה הוליכה ברוב מהמחצית הראשונה היא מצאה דרך לרדת להפסקה בפיגור אחרי שלשה גדולה חמש שניות לסיום המחצית 43:46

אחרי הפסקה האורחים המשיכו לשמור בצורה טובה ופשוט לחגוג בצד השני. גינת בצבע ופארין מחוץ לקשת העלו את קריית אתא ליתרון שיא במשחק 56:48. יבנה פשוט לא מצאה פתרונות מול האזורית של האורחים ומצד שני המשיכה לא לשמור בהגנה. דאליס ג'וינר ותומר גינת ניצלו זאת כדי לקלוע ללא הפרעה 69:59 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה המשך ישיר לתצוגה של קרית אתא שפשוט חגגה נגד האין הגנה של יבנה. בסיום 93:78 ומשחק נהדר של ג'וינר דאליס שסיים עם 29 נק'

קלעים:
ליבנה: יניב סולומון (7 ריב') 18 נק', כריס גסטון (8 ריב') 13 נק', אבי פוגל 12 נק', פלין קליימן 9 נק', גיא אוד 8 נק', יריב עמירם וג'ונתן בולוק 6 נק' כ"א, יובל רחמילביץ' ויוני דוד 3 נק' כ"א.

לקרית אתא: דאליס ג'ויינר (11 ריב') 29 נק', תומר גינת 22 נק', גל חלמיש 9 נק', סיימון פארין (7 אס') 8 נק', אליה סרור וג'ורדן לואיס 4 נק' כ"א, ליאור ליפשיץ 2 נק'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();