משחק נבחרת רשמי מול היכל מלא, מתי זה קרה לאחרונה?



בשורה נהדרת: ישראל תארח בית באל' אירופה 2017
ניב שמולי ,12/12/2015

תוציאו את היומנים: נבחרת ישראל נבחרה היום (שבת) לארח את אחד הבתים באליפות אירופה 2017. חודש ספטמבר של אותה השנה יפתח עם חגיגת כדורסל ו-5 נבחרות יגיעו לארצה לשבוע מרתק עבור חובבי הכדור הכתום. יו"ר האיגוד: "יום גדול לכדורסל הישראלי".

-- ניב שמולי --

נבחרת ישראל ואיגוד הכדורסל קיבלו היום (שבת) את הבשורה המשמחת ביותר בשנים האחרונות. פיב"א אירופה הודיעה כי ישראל נבחרה לאחד את אחד הבתים באליפות אירופה 2017 שתתקיים במהלך חודש ספטמבר. בנוסף לישראל, גם פינלנד, רומניה וטורקיה נבחרו לארח בית כאשר האחרונה תארח את שלב הנוק-אאוט. כתוצאה מההחלטה ישראל לא תיקח חלק בשלב הבתים במוקדמות הטורניר ותוכל להתכונן לקיץ 2017 שצפוי להיות מעניין עבור כולנו.

המשחקים יתקיימו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ומתקן האימונים יהיה הדרייב-אין.

כזכור, שיטת פיצול הבתים על פני מספר מדינות הונהגה לראשונה בקיץ האחרון וזכתה למחמאות רבות. בפיב"א החליטו להמשיך במתכונת הזאת, מה שבא לטובת ישראל. לאחר לא מעט שנים, סוף סוף יזכו אוהדי הנבחרת לראות אותה במשחק רשמי בבית.

עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל אמר: "יום גדול וחשוב לכדורסל הישראלי. חיכינו ליום הזה הרבה מאוד זמן ועבדנו קשה כדי להגיע אליו. אנחנו מתכוונים לקיים אליפות למופת, כזו שלא ישכחו באירופה וירצו לחזור אלינו פעמים רבות בעתיד. ברור שיש לאירוח שכזה הרבה מאוד משמעויות ואני מקווה שכל הגורמים הקשורים לנושא יתגייסו לטובת אירוח הבית הזה".

ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת, שמח גם הוא: "זה יום חשוב מאוד לכדורסל הישראלי כחול לבן ואני שמח להיות חלק מההיסטוריה הזו. מגיע שאפו לקברניטי איגוד הכדורסל על העבודה מאחורי הקלעים וההישג להביא לפה אליפות אירופה לאוהדי הכדורסל בארץ. יש פה שני דברים חשובים. השחקנים הותיקים שמרביתם משחקים בנבחרות ישראל מהגילאים הצעירים ונותנים את עצמם מדי קיץ, יוכלו להתאושש קיץ אחד מעונה ארוכה ומתישה ולבוא לאליפות בשיא הרעננות והאנרגיות. מצד שני נוכל לתת הזדמנות לדור הצעיר לצבור ניסיון בינלאומי בלי לחץ של עלייה לאליפות אירופה. בסופו של דבר המטרה היא להגיע הכי טוב שאפשר לקיץ 2017 ולהמשיך את מה שהתחלנו באליפות האחרונה בצרפת, עם כדורסל שמח, קבוצתי וכזה שהקהל הישראלי מבין הכדורסל יודע להתחבר אליו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();