לאומית: חגאי בעירוני ר"ג, חיזוק לרמה"ש וגליל עליון
ניב שמולי ,10/12/2015

הליגה הלאומית מתקרבת לסוף הסיבוב והשינויים בקבוצות מגיעים, על חלק בישרנו ועל חלק לא. כל העדכונים מהשבוע האחרון בליגה הלאומית, וגם: האם אורי קוקיה יישאר בר"ג/גבעתיים?

שבוע עמוס עבר בליגה הלאומית. מעבר לחתימתו של ליפשיץ בתחילת השבוע בקרית אתא, קיבלנו עוד מספר החתמות משמעותיות לליגה וזה הזמן לעדכן.

נתחיל מההחתמה המשמעותית ביותר. רועי חגאי חוזר לליגה הלאומית וחתם בעירוני ר"ג עד סוף העונה עם אופציית יציאה לליגת העל עוד העונה. על וליקו פרוביץ' הועברה לא מעט ביקורת, גם כאן אצלנו באתר, והוא שילם את המחיר. חגאי סיכם את תנאיו עוד לפני המשחק השבוע עם רעננה, אותו ניהל הקרואטי. לחגאי צפויה עבודה לא פשוטה בכלל והוא יתמודד ביום שלישי הקרוב נגד ישראל ברוך והפועל ב"ש שמוליכה את הליגה.

גיא פרבר (22, 2.00) מצטרף לגליל עליון. בקבוצה מכפר בלום חיפשו מזה זמן רב מחליף למתאזרח ג'ימי מקדונל שסיים את העונה בעקבות קרע בטחול, ומצאו את הפורוורד שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ. פרבר החל את העונה בליגת העל ולפני כשבועיים קלע שלשה חשובה בהפסד הדרמטי של הקבוצה לאשדוד. פרבר מצטרף לרום קורנליוס שגם הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ.

עודד שעשוע (33, 1.86) ערך השבוע את הופעת הבכורה שלו במדי רמה"ש. אמנם שעשוע לא עזר לקבוצה שלו לנצח, אך בקבוצה הבינו כי עליהם לחזק את הקו האחורי, ורמוי בשחקן מנוסה. שעשוע שלא החל את העונה הנוכחית, יצטרך להביא את הנסיון שלו על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה. בסיום משחק ההפסד השבוע הפרצופים ברמה"ש אמרו הכל וההבנה היתה שהמשימה שלהם תהיה הרבה יותר קשה משחשבו.

אורי קוקיה יערוך בשבוע הבא את הופעתו האחרונה בהפועל ר"ג/גבעתיים, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי. בהנהלת הקבוצה עושים מאמצים כבירים על מנת להשאיר את הפורוורד המוערך, אך המשחק הבא נגד כפ"ס עלול להיות האחרון שלו. אופצייה של שחרור זר על חשבון השארתו של קוקיה לא עלתה על הפרק.

בינתיים לא מעט מקבוצות הליגה הביעו עניין בקוקיה וביניהן אליצור יבנה, עירוני ר"ג וגלבוע/גליל. נכון לעכשיו הפורוורד דחה את כולן ומחכה להצעה אחרת שתענה על דרישותיו הכספיות ורצונותיו.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();