ראיין פירסון, נכנס לעניינים לאחרונה



רוצות להאריך את הרצף: הפועל ב"ש מצפינה לרעננה
ניב שמולי ,29/11/2015

המחזור השמיני יפתח עם מפגש בין שתי קבוצות במומנטום כאשר הקבוצה מבירת הנגב תצא לרעננה. בצד האדום כבר סופרים ארבעה נצחונות רצופים, מנגד לרעננה יש שלושה כאלה והקבוצה מתחילה להתחבר.

--אלירן כהן --

בשקט ומבלי שנשים לב הפך המשחק בין הפועל באר שבע/בני שמעון, העולה החדשה מהליגה הארצית, למכבי רעננה, ה"יורדת" מהלאומית שזכתה במקומה בליגה בחזרה רק בזכות התפרקותה של ברק נתניה, למשחק המרכזי של המחזור השמיני. שתי הקבוצות כבר נפגשו פעם אחת העונה, במסגרת משחקי גביע הליגה הלאומית, אז לא התקשתה באר שבע להשיג את הנצחון ולעלות שלב. אבל מה קרה מאז?

הפועל באר שבע/בני שמעון פתחה את העונה בצורה הססנית מעט, אבל בחודש האחרון הפגינה עליונות כמעט על כל קבוצה מולה התמודדה ועם ארבעה ניצחונות רצופים התבססה במקום השני בטבלה. במחזור האחרון שחקניו של ישראל ברוך כמעט החליקו, כשאירחו בהיכל הקונכייה את מכבי הוד השרון ובהיעדרו של הרכז טמיר אריאלי השיגו ניצחון דחוק, אבל לפעמים גם טיפה של מזל עדיפה על קילומטר של כישרון. בסגל מלא באר שבע עדיפה על רעננה, אולם היא תזדקק ליכולת טובה מצד צמד הזרים, קית' קלנטון ופול מאריגני, שבכוחם להפוך את הקבוצה מטובה למצוינת.

מכבי רעננה נמצאת במומנטום נהדר, שאמנם לא ברור לאן יסחוף אותה ככל שתתקדם העונה, אך נראה שכרגע קבוצתו של ברק פלג נראית בדרך הנכונה להימנעות ממאבקי הירידה בהם לקחו חלק בעונה שעברה. צמד הזרים ראיין פירסון וסם גיבנס ממשיכים להיות מהמשפיעים בליגה, ויחד עם הגארדים הישראליים הנהדרים שלה - בהובלת לירז אריאלי ועמית בן דוד - רעננה הופכת בקלות לקבוצה שאי אפשר לחשוב על ניצחון במשחק נגדה כמובן מאליו. רעננה שומרת את יריבותיה על 74 נק' במטרווסט, בעוד ב"ש קולעת 90 נק' במשחקי החוץ שלה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();