לוי, ידע ימים יפים יותר



הראשון לעזוב: איתי לוי נפרד מרמה"ש, גיא קנטור יחליפו
ניב שמולי ,27/11/2015

גל הפיטורים מליגת העל הגיע גם לליגה הלאומית. איתי לוי שילם את המחיר על פתיחת העונה הרעה של רמה"ש, ובמקומו מונה גיא קנטור שיקבל לראשונה קבוצה בליגה הלאומית.

-- ניב שמולי --

איתי לוי הוא המאמן הראשון ששילם את המחיר ונפרד מקבוצתו. רמה"ש פתחה לא טוב את העונה הנוכחית והקש ששבר את גב הגמל היה בהפסד הקבוצה במחזור האחרון לכפ"ס. יש לציין כי לוח המשחקים של הקבוצה כלל מפגשים מול הקבוצות החזקות של הליגה כמו ב"ש, עפולה וקרית אתא כשאת כולם שיחקה רמה"ש בחוץ, ןבנוסף היתה חסרה למשך חודש את רועי הובר. את הנצחון היחיד בשבעה משחקים השיגה רמה"ש נגד גליל עליון. בסביבות הקבוצה דיברו בקיץ על הרצון להשתלב בפלייאוף ולשם כך ביצעו מספר החתמות נאות, כולל אחד הזרים המרשימים בליגה בילי מקשפרד, אלא שעד כה העסק לא התחבר. ברמה"ש טענו שהמהלך נעשה בהסכמה משותפת, אולם לוי טוען כי פוטר.

כאמור, מי שמונה למחליף של איתי לוי הוא גיא קנטור (41) שימשיך כמאמן קבוצת הנוער של המועדון. את משחק הבכורה שלו יערוך קנטור ביום שלישי במשחק חוץ נגד גלבוע/גליל. בעוד שבועיים יגיע המבחן הראשון של גיא קנטור כשיפגוש למשחק ביתי את הפועל ר"ג/גבעתיים למשחק תחתית. קנטור גדל כשחקן במחלקת הנוער של רמה"ש ובין היתר עבר ברעננה, חולון, הפועל ירושלים, ראשון לציון והבקעה. את עונת הפרישה שלו עשה במדי א.ס רמה"ש בליגה הארצית.

איתי לוי הגיע ל-א.ס רמה"ש בקיץ שעבר על תקן עוזר מאמן. עם עזיבתו של דן ג'י לקח את המושכות והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה בתום מותחן בתחתית. בעבר אימן מספר שנים במחלקות הנוער של הוד"ש, כפ"ס, מכבי ת"א והיה מאמן בנבחרת הטרום קדטים. בעונת 2013/14 תפקד כעוזר מאמן במכבי אשדוד תחת נתי כהן.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();