גם הוא חוזר אלינו.



קלי בידלר שב ארצה, סיכם בעירוני ר"ג
ניב שמולי ,16/11/2015

הזר המצטיין של 'ספסל' שכיכב בעונה שעברה במגדל העמק, חתם בעירוני ר"ג ומצטרף לנייט מילר, אם יימצא מתאים לקבוצה. אם אכן יחתום תחליף הקבוצה את שני הזרים שפתחו אצלה את העונה.

-- אורן לוי --

עירוני ר"ג ביצעה את אחת ההחתמות היותר משמעותיות שלה, וכזאת שיכולה לשנות לה את כל העונה. לאחר ההצטרפות של נייט מילר, בקבוצה החזירו לארץ גם את קלי בידלר, אך הוא מגיע למבחן על פי הודעת הקבוצה. הפורוורד (27, 1.99) יחליף את הסנטר ג'ף רובינסון המאכזב. אשתקד במגדל העמק בידלר היה ללא ספק הזר המצטיין של העונה כשהוא סוחב את הקבוצה למקום השני תוך תצוגות כדורסל נהדרות. הפורוורד הורגש בכל מקום ובכל מהלך והיה העוגן המשמעותי של הקבוצה, וכך מקווים גם בעירוני ר"ג.

קלי בידלר, בוגר מכללת סנט מארי, יצא לאחר תקופת המכללות לאירופה והחל את קריירת הכדורסל בפינלנד. משם עבר לגמרניה ולאחר עונה, לליגה האוסטרית. אחרי עונה באוסטריה, הגיע להפועל מגדל העמק והעמיד 20.6 נקודות בממוצע למשחק, 11.5 ריבאונדים, 1.5 חסימות, 2.8 חטיפות, 3.8 אסיסטים ב-26 משחקי ליגה וב-36.7 דקות משחק בממוצע.

בידלר צפוי להיות אחד העוגנים המרכזיים של הקבוצה וביחד עם נייט מילר יש לקבוצה יתרון בכך שיש לה שני זרים שמכירים את הליגה. עם ההחתמה הנוכחית מצהירה הקבוצה כי ברצונה לעלות ליגה העונה.

השחקן הזר של עונת 2014/15 - קלי בידלר






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();