לאומית: גליל עליון יוצאת לגלבוע
ניב שמולי ,15/11/2015

במשחק מוקדם שיפתח את המחזור השישי תארח גלבוע/גליל את גליל עליון למפגש עם לא מעט יוקרה. גלבוע, שפתחה את העונה נהדר, באה אחרי הפסד בשבוע שעבר, ואילו גליל רשמה את נצחונה הראשון לאחר ארבעה הפסדים.

-- אריאל מלמוד --

הפועל גלבוע/גליל - הפועל גליל עליון

גן נר, 19:40

לא מעט חילוקי דעות עברו בין המועדונים בשנים האחרונות בשאלת הזהות של הקבוצות. המפגש ביניהן יהיה הראשון בהסיטוריה ומושך הרבה כבר עכשיו. דווקא הקבוצה שפתחה טוב את העונה ספגה בשבוע שעבר הפסד מפתיע, ואילו זאת שפתחה רע השיגה נצחון ראשון ויהיה מעניין לראות לאיזה כיוון יתפתח המשחק.

לאחר משחק הבוגרים יתקיים משחק שמינית גמר גביע הנוער ובו תארח גלבוע/מעיינות 1 את חבל מודיעין/אורנים.

הפועל גלבוע\גליל מגיעה לדרבי נוסף, הפעם דרבי גלילי. אם הדרבי הקודם זימן מפגש פסגה, הפעם המצב טיפה שונה, ומדובר במפגש קצוות בין אחת הקבוצות הטובות בליגה לבין אחת הקבוצות החלשות העונה, על פי הטבלה. מנגד, האדומים מהגלבוע מגיעים אחרי הפסד בכורה ליריבה מעפולה, כשהם סובלים מיום חלש של הישראלים גיא דותן ואופיר הובר, שקלעו ארבע נק' כ"א, שיצטרכו להיות טובים יותר הפעם.

פתיחת העונה החלשה של הפועל גליל עליון נבלמה מעט אחרי נצחון קשה על הפועל כפ"ס בשבוע שעבר. ארון בראון הציג את הארסנל שלו וצלך 25 נק' אבל השינוי העיקרי היה בהגנה. מול גלבוע/גליל הסיכויים של החבורה מכפר בלום לא גדולים, אבל להאמין תמיד אפשר. בקבוצה יצטרכו לעצור את טרידוול ולהימנע מאיבודי כדור מיותרים עליהם יענשו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();