ולאדי ירמישין (אלברט דישי)



גביע האיגוד: נתניה ועוד 8
ספסל ,28/10/2015

בקצה האחד: רמלה ובת ים מנצחות בחוץ ועולות שלב נוסף בגביע האיגוד. ניצחון נאה גם למחזיקת הגביע ממעלה אדומים. בקצה השני: ניצחונות להפועל חיפה ולמוצקין. ויש גם סינדרלה: אליצור נתניה מליגה א' מדהימה את חדרה וגם היא שם. תוצאות וסיקורי גביע האיגוד זורמים למערכת. המשחק בין ג'ת לכפר יונה נדחה.

מכבי מעלה אדומים - מכבי שהם 57:75
בשלב שמינית הגמר אירחה מחזיקת גביע האיגוד מהעונה שעברה מכבי מעלה אדומים את מכבי שהם, חמישה ימים לפני המפגש הנוסף ביניהם בו תארח שוהם במסגרת הליגה.

מעלה אדומים פתחה בחמישייה עם: יונתן בלש, טל אזולאי, אופיר לוי, ולדי ירמישין ואלחי מנצבך. שהם פתחו בחמישייה עם: מוריס היימן, עמית סלמון, דביר באומל, אלירן גלבשטיין ושוקי יוזורי.

פתיחת משחק מצוינת של מעלה אדומים הכריחה את שהם לקחת פסק כבר אחרי 4 דק' כאשר לוח התוצאות מראה 11:4 למעלה אדומים. מעלה אדומים המשיכה ללחוץ ולהגדיל את ההפרש, אולם לקראת סיום הרבע 2 עבירות רצופות שמעלה אדומים ביצעו בתוספת קליעות עונשין רצופות (7 נקודות) עזרו לשוהם לצמק את ההפרש ל23:19 בסיום הרבע הראשון. בפתיחת הרבע השני שתי הקבוצות התקשו לקלוע. שלשה ועבירה לשוהם צימקה לכדי 25:23 למעלה אדומים 6 וחצי דק' לסיום הרבע. 2 שלשות של יונתן ריגס משוהם העלו את שוהם ליתרון 29:28 שתי דק' לסיום המחצית. עד סיום המחצית מעלה אדומים הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ואף לברוח במעט ל-35:29 בזכות סלים של ולדי ירמישין ואופיר לוי, אך סל ועבירה בשניה האחרונה של עמית סלמון משוהם קבעה את תוצאת המחצית 35:32 למעלה אדומים. פתיחת מחצית שנייה טובה של מעלה אדומים בראשות אופיר לוי ואלחי מנצבך העלתה את מעלה אדומים ליתרון 43:37 חמש וחצי דק' לסיום הרבע. פסק זמן של שוהם לא עזר ומעלה אדומים המשיכה בטירוף ושילוב של הגנה חזקה ו-6 נק' של יאיר גבירץ הטיסו את מעלה אדומים לריצת 12-3 עד סיום הרבע. 55:40 למעלה אדומים בסוף הרבע השלישי. שוהם פתחה את הרבע הרביעי בידיעה שמכאן אין דרך חזרה, 7 נק' לבן שוהם תוך 3 דק' צימקו ל-55:49, שלשה של אופיר לוי עצרה את השטף ומאמן שוהם לקח פסק זמן 5 דק' לסיום המשחק. מפסק הזמן חזרה רק קבוצה אחת- מעלה אדומים במשחק קבוצתי ועם הרבה פרגון הדדי בהתקפה העלו ל- 70:55 שתים וחצי דק' לסיום המשחק. בסיום 75:57 למכבי מעלה אדומים.

קלעו למעלה אדומים: אופיר לוי 21 נק', ולדי ירמישין 16 נק', אלחי מנצבך 10 נק', טל אזולאי 8 נק', יונתן בלש, יאיר גבירץ ועדי ברגמן 6 נק' כ"א, נדב בלש 2 נק'.

קלעו לשוהם: עמית סלמון 16 נק', מוריס היימן 11 נק', בן שוהם 9 נק', יונתן ריגס 6 נק', אלירן גלבשטיין 5 נק', חן זיגדון 4 נק', יוסף רותם, סער אשכנזי, ודביר באומל 2 נק' כ"א.


בית"ר ת"א - הפועל חיפה 104:82
-- אדי מינץ --

מפגש עם ניחוחות נוסטלגיים משהו היה הערב בגביע האיגוד בת"א בין בית"ר המקומית והפועל חיפה. לפני דור היו אלה שתי קבוצות פאר וכיום כ"א מתקדמת לה ע"פ דרכה. בית"ר אך עלתה לליגה א', חיפה מתכננת בסוף עונה זו עליה ללאומית. בקיצור משחק קצוות. חיפה הגיעה ארוכה (15 שחקני סגל) ועמוקה ות"א התייצבה קצרה אבל נמרצת.

בית"ר ת"א עלתה בלבן עם אמיתי מליק, אליק בלס, אלדד זיו, אלון שם טוב ועדי בן דניאל.
הפועל קופל חיפה פתחה באדום עם טל פרסלני, אילן נניקשוילי, רותם ברזילי, מתן סונגו ואור זינדרמן.

רבע ראשון, חיפה תקועה בדרך השלום ובית"ר רק רוצה לרקוד, 2:10 מקומי במטח שלשות של זיו ובן דניאל. חיפה סוגרת פערים עם סלים של זינדרמן, סונגו וברזילי, אמצע רבע 11:13 לבן. חיפה הופכת עם פאול / סל של זינדרמן ושלשה של ג'ונתן בייז האדומים אבל זיו בלבן לא רואה בעיניים ונק' שלו מכל טווח משאירות לחיפה הרבה חומר למחשבה, סיום רבע 21:26 לתל אביבים. רבע שני, זיו בלבן מפציץ עוד שלשה אבל אז חיפה מוצאת את הנוסחה ואסיסטים של נניקשוילי ודגן ליכט באדום הופכים לסלים של שי ברוך ופרסלני. ה8-0 של האורחים מייצר שוויון 29:29 ומריץ את אודי בורנשטיין בלבן לפסק זמן הכרחי. ת"א חוזרת ממנו עם 4/4 מהקו של מליק בלבן שמתחיל נדנדה. שלשה של נניקשוילי באדום הופכת שוב, אמצע רבע 38:36 אדום. דק' טובות של המאמן / שחקן המקומי בורנשטיין מחזיקות את ת"א בחיים אבל חיפה מפעילה היטב את סונגו וברזילי שעם 9 נק' רצופות סוגרים רבע רצחני של 32-21 לחיפה שמובילה במחצית 53:47.

רבע שלישי, חיפה ממשיכה לשעוט. נניקשוילי וזינדרמן באדום קובעים פער דו ספרתי ושוב פסק זמן מקומי. נגיחה של שם טוב בלבן מחדדת את החושים של בייז באדום שמפציץ שלשות, וחיפה בורחת. אמצע רבע, 68:53 אדום. פרסלני באדום מכל טווח מגדיל ל20 הפרש. היחיד שמתפקד אצל הלבנים הינו זיו עם 5 נק' רצופות אבל חיפה שוב מגיבה בסערה וסוגרת את הרבע עם 10-2. 29-13 ברבע לחיפה והיא מובילה לאחר 3/4 משחק 82:60. רבע רביעי, דק' טובות של בלס המארח מצד אחד ונק' של אוריין לונסקי, פרסלני וברזילי מצד שני והפער גדל, אמצע רבע 94:67 לחבורה מהכרמל. שקד שוהם האורח מחליף את כל החמישייה כשהילדים בני ה19 עושים את העבודה לא רע בכלל. נק' בכורה של ולדי צחונוביצר באדום מקפיצות לאוויר את כל הקומץ החיפאי ביציע ושלשות של אוהד שבח ואלון חלבי בלבן חותמות את הערב. שוויון 22-22 ברבע אבל המשחק כולו חיפאי, 104:82 לאורחים.
שפטו ספי גזל ואוראל פלג.

סטטיסטיקה הפועל קופל חיפה: 20 נק' חולקים ג'ונתן בייז ואור זינדרמן (7 וכ"ח) בעוד משחק יעיל. 16 נק' לטל פרסלני במשחק מצוין (3 חסימות, 4 חטיפות, 2 אסיסטים ו 8 כ"ח). 12 נק' לרותם ברזילי (4 אסיסטים). 11 נק' למתן סונגו, מר נק' לדקה. 9 נק' לאילן נניקשוילי (9 אסיסטים ו 5 כ"ח). 5 נק' לאוריין לונסקי (חטיפה, אסיסט ו 6 כ"ח). 4 נק' בכורה בקריירה לצעיר שבחבורה ולדי צחונוביצר וכך גם לזקן השבט שי ברוך. 3 נק' לדגן ליכט שממשיך בסימן חמש עם 5 חטיפות, 5 אסיסטים, 5 כ"ח והגנה רצחנית במשחקו הטוב העונה. כן שיחקו אור מירז (חטיפה ואסיסט) ועמית בסן (חסימה, אסיסט וכ"ח).

נק' בית"ר ת"א: 21 נק' לעדי בן דניאל, 20 נק' לאלדד זיו, 10 נק' חולקים אמיתי מליק ואליק בלס, 7 נק' לאודי בורנשטיין, 6 נק' לאלון שם טוב (יש קשר לאבנר ?), 3 נק' חולקים אלון חלבי ואוהד שבח ו 2 נק' לשלומי בלס. כן שיחק ערן גרין.

מכבי קריית מוצקין – מכבי קריית ביאליק 73:80

הפועל חוף השרון – הפועל עמק חפר 78:75

אליצור נתניה – מכבי חדרה 68:71

הפועל לוד - אליצור גבעת שמואל 41:58

מכבי תל כביר - מכבי בת ים 93:76

הפועל באר טוביה - אליצור רמלה 69:61







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();