ברנדון בראון, חיזוק משמעותי לרועי פרל



התשיעי לחזור: ברנדון בראון סיכם בעפולה
ניב שמולי ,02/10/2015

אחרי ששמונה זרים ששיחקו בליגה הלאומית חזרו לעונה נוספת, ברנדון בראון הוא התשיעי כשסיכם בהפועל עפולה. אור לאומי וגל גילינסקי היו קרובים לאשקלון שצירפה את סול לשם ועמית הוכדורף. אליאב מושיאשווילי במגדל העמק.

-- ניב שמולי --

לוח ההעברות המלא של הלאומית

הפועל עפולה ביצעה היום (שישי) את אחת ההחתמות היותר משמעותיות שלה לקראת העונה הקרובה, עם צירופו של ברנדון בראון. מגמת השחקנים הזרים שממשיכים בליגה לעונה נוספת נמשכה וברנדון בראון הוא הזר התשיעי שממשיך. עם חזרתם של ארבעה זרים נוספים מהגלות אנחנו מקבלים 13 שחקנים זרים ששיחקו בארץ מתוך ה-28 שיכדררו באולמות הליגה.

ברנדון בראון (30, 2.00) הצטרף לברק נתניה בסוף הסיבוב הראשון בעונת 2014/15 וכבר מההתחלה הוכיח לכולם שהוא עתיד להיות נשק התקפי קטלני. ב-14 משחקים בעונה הסדירה סיפק 25.7 נק', 14 ריב'ף 2.7 אס' ו-1.9 חסימות ב-35 דקות. בפלייאוף היה נהדר עם 23.8 נק', 10.7 ריב' ו-4.2 אס'. כזכור, ברק נתניה הודחה בחצי גמר הפלייאוף בסדרה נגד קרית אתא. בשלב רבע הגמר צלחה הקבוצה את... הפועל עפולה.

*אליצור אשקלון צירפה את סול לשם (19, 1.96) ועמית הוכדורף (20, 1.85) מעירוני ר"ג. השניים נכללו בסגלה של עירוני ר"ג אשתקד, אולם לא זכו לשחק יותר מדי וכעת יקוו לקבל הזדמנות אצל אבי טטרו. לשם הגיע לעירוני ר"ג לקראת סוף העונה שעברה מהאקדמייה של גראן קנרייה אולם לא זכה לשחק בעקבות בעיות עם רישומו.

הסיפור המעניין בגזרת אשקלון-ר"ג הוא של אור לאומי וגל גילינסקי. השניים עזבו את אחד ממשחקי האימון של הקבוצה בטענה שהם לא קיבלו את מה שהובטח להם. שני הצעירים ראו את ההזדמנות באשקלון, אך מכבי ת"א הטילה וטו על המהלך ולא שיחררה אותם לקבוצה מהדרום.

*הפועל מגדל העמק: אליאב מושישווילי (21, 2.00) חתם בקבוצה. הפורוורד גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ויצא לשחק באקדמייה המפוארת של גראן קנרייה. כשחזר חתם בהפועל חולון לחוזה ארוך טווח, אך עזב לגאורגיה וכעת יקווה לקבל הזדמנות במגדל העמק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();