ינסה לעלות ליגה, מאריגני



פול מאריגני מצטרף לב"ש, החלפת זר בהוד"ש
ניב שמולי ,16/09/2015

הפועל ב"ש סגרה את הסגל שלה לעונה הבאה עם צירופו של פול מאריגני ששיחק בעונה שעברה בברק נתניה והיה מהבולטים בליגה. הוד"ש שיחררה את ראסל בירד והחתימה במקומו את אייזאה סייקס.

-- ניב שמולי --

לוח ההעברות המלא של הלאומית

לאחר שהיה אחד מהזרים היותר בולטים בשנה שעברה, פול מאריגני ממשיך את המסע שלו בארץ הקודש וחתם היום (רביעי) במדי הפועל ב"ש. הקבוצה מבירת הנגב חיפשה זמן רב זר נוסף שישלים לה את הסגל וסגרה עם מאריגני שאשתקד היה במקום החמישי בטבלת מלך הסלים והוביל את ברק נתניה לחצי הגמר.

סיפור חייו של פול מאריגני כפי שפרסמנו בעונה שעברה

פול מאריגני (31, 1.93) סיים את לימודיו במכללת סט.מרי בשנת 2005 והחל את דרכו מעבר לים. בעונת 2012/13 חתם בפזארו מהליגה האיטלקית הראשונה, אך שוחרר בטרם החל את העונה וירד לליגה השנייה. את תחילת העונה פתח מאריגני בקבוצת אימולה וסיפק ממוצעים של 20.1 נק', 3.6 אס' ו-6.1 ריב' ב-35 דקות. לאחר מכן עבר לורולי והיה שם בורג מרכזי עם מספרים נאים שכללו 18.1 נק' (33 אחוז לשלוש), 3.1 אס', 5.5 ריב' ב-34 דקות. בעונת 2013/14 לא שיחק בעקבות בעיות בירוקרטיות וחוסר מזל. אשתקד היה בורג מרכזי בברק נתניה כשסיפק 23 נק' למשחק, 7 ריב', 4.4 אס' ו-1.5 חטיפות ב-36 דקות.

ישראל ברוך: "פול יוסיף לנו מימד של נסיון וקור רוח. הוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה ואני שמחשבסופו של דבר הוא הגיע אלינו. השם שלו עלה אצלנו כבר עם סיום העונה הקודמת אבל היו פערים כספיים שמנעו ממנו להגיע, כשזה הסתדר קפצנו מיד על העניין".

*עוד בטרם החלה הליגה כבר יש זר אחד ששוחרר. מכבי הוד"ש החליטה לחתוך את ראסל בירד והחתימה במקומו את אייזאה סייקס שמגיע מהליגה האיטלקית השנייה. בנוסף, גם הזר השני גרג מאייס עלול להיחתך מהקבוצה בקרוב.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();