גסטון, חוזר ארצה.



הגיע הזמן: זר ראשון להפועל ב"ש, גסטון מצטרף ליבנה
ניב שמולי ,10/09/2015

הקבוצה השאפתנית של ישראל ברוך החתימה את הסנטר קית' קלנטון שהיה מועמד בעבר למספר קבוצות בליגה הבכירה. סיפור מפתיע באליצור יבנה: דרל ווב עזב במפתיע את הארץ מבלי להודיע לאיש ובמקומו הוחתם כריס גסטון.

-- ניב שמולי --

לוח ההעברות המלא של הלאומית

זה לקח קיץ שלם, אבל בסוף גם זה קרה. הפועל ב"ש התחדשה בזר ראשון לקראת העונה הבאה - קית' קלנטון. אם לשפוט על פי הרזומה מדובר בשחקן איכותי. הסנטר הוא הזר הראשון שמחתימה הקבוצה לעונה הקרובה וכעת נותר לה להחתים זר נוסף על מנת לסגור את סגל השחקנים. יש לציין כי בעבר היה קלנטון מועמד למספר קבוצות בליגת העל, אך לבסוף התגלגל לבירת הנגב. את הסגל המלא ניתן למצוא בלוח ההעברות.

קית' קלנטון (25, 2.05) הוא בוגר מכללת פלורידה במדיה היה אחד השחקנים המרכזי. לאורך שלוש העונות האחרונות שלו במכללה סיפק כ-14 נק' בממוצע והוריד כ-8 כדורים חוזרים. עונתו הטובה ביותר היתה היתה 2012.13 אז סיפק 14.4 נק', 8.5 ריב', 2.5 אס' ו-2 חסימות למשחק ב-35 דקות. מאז עזב את ארה"ב הספיק לשחק בצרפת, פולין, דרום קוריאה וקוסטה ריקה שם שיחק בעונה החולפת.

ישראל ברוך, מאמן הקבוצה, על ההחתמה: "קית' קלנטון הוא בדיוק השחקן שחיפשנו בעמדה שרצינו, ואין ספק שהסבלנות משתלמת. קית' שחקן ליגה ראשונה לכל דבר ועניין, והכוונות הרציניות של המועדון יחד עם הסיטואציה שנוצרה כאן הביאו אותו אלינו".

אחד הסיפורים היותר מוזרים התרחש השבוע באליצור יבנה. הקבוצה, שהחתימה את דרל ווב לפני כחודש, גילתה כי הוא עזב את הארץ במפתיע מבלי להודיע לאיש. עד רגע זה לא נוצר קשר עם השחקן והקבוצה מתכוונת לתבוע את כל המגיע לה.

החדשות הטובות הן שהקבוצה של אוהד יתום קיבלה את כריס גסטון אותו רצתה בתחילת הקיץ. הסנטר מצטרף לזר הנוסף ג'ונתן בולוק וצפויים להיות שתיים מהזרים הבולטים בליגה. גסטון (2.01, 26) לא מצא קבוצה עד כה וביבנה קפצו על המציאה. עם ההחתמה הזאת אי אפשר להתעלם מאליצור יבנה.

כריס גסטון החל את דרכו בלאומית אשתקד כשחתם במגדל העמק. אט אט הוא הראה יכולות מרשימות משני צידי המגרש והפך להיות העוגן של הקבוצה ביחד עם קלי בידלר. גסטון סיפק אשתקד 21.3 נק', 10.4 ריב', 2.1 אס' 1.4 חטיפות ו-1.1 חסימות ב-33 דקות. אם במספרים עסקינן - אחד ממשחקיו הטובים ביותר בעונה החולפת של גסטון היה נגד יבנה באולם שבזי אז קלע 34 נק'.

אוהד יתום: "חווינו אירוע נדיר ולא נעים עם דרל ווב, הרגשנו מרומים וזה בהחלט פגע לנו בהכנות. מרגע שהבנו שדרל ברח ולא יחזור, התעשתנו וכיוונו למזל, כי הזמן כבר היה בעייתי. היה לנו את המזל הגדול ביותר, השחקן שרצינו מהרגע הראשון של סוף העונה שעברה ,שחיכינו לו כל הקיץ היה עוד פנוי. הצלחנו להגיע להבנות ולחתום, אנחנו מאוד שמחים שכריס יהיה איתנו העונה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();