יוגב אוחיון: "אין ראויים מאיתנו"
ניב שמולי ,09/09/2015

הגארד, שסיפק הגנה נהדרת, היה מאושר וחילק מחמאות, אלישי כדיר כבר חושב על ראשות הבית. ארז אדלשטיין חילק מחמאות לשני אנשים וגם הביא נתון מפתיע. כל התגובות מהנצחון הענק של הנבחרת.

-- ניב שמולי, מונפלייה --


יוגב אוחיון שעשה עבודה מדהימה הערב בהגנה וקלע שלשה חשובה לקראת הסיום אמר: "עשינו את זה בדרך הכי משכנעת והכי טובה. אין ראויים יותר מאיתנו. מגיע כל הכבוד לצוות שלנו, נשאר לנו לשמוח הערב ולהתכונן הלאה".

ארז אדלשטיין: "עשינו את זה בצורה הכי משכנעת. מגיעות המון מילים טובות לשני שחקנים שלי - ליאור ליובין ואלון שטיין. השניים האלה עשו עבודת הכנה אדירה ואני מודה לאלוהים שבירך אותי בעוזרים כאלה".

המאמן המשיך והוסיף על אחוזי הקליעה של הנבחרת: "אנחנו ממוקמים במקום הראשון באחוזים ל-2 ומקום שני באחוזים ל3. נבחרת ישראל בלי סנטר...אתם מבינים על מה אני מדבר?!"

על המשחק הבא: "אנחנו צנועים. צעד אחר צעד, נתאושש מהמשחק הזה ונבוא לצרפת. זה עוד שלב לפני שעוברים לליל. הם מאד אתלטיים וזאת נבחרת שמקשה עלינו אבל הם יעריכו אותנו אחרת אחרי התוצאות שלנו".

"יש לנו חבורה של גברים שחרטה שהיא תעשה את זה. אתמול הכנסנו תרגיל חדש שפישר יקבל קליעה מחצי מרחק. אותם השחקנים רצו שיניב גרין יהיה בנבחרת והוא היה נהדר היום ונתן לנו דקות טובות על גורטאט".

אלישי כדיר: "תמיד השנתון של 87-88 הרגיש פספוס קטן כ מבחינת כשרון אנחנו שם. אמרתי לשחקנים שכל אחד הגיע לנחלה שלו ואנחנו צריכים לעשות את זה גם בנבחרת. זה היה חשוב לנו ורצינו את זה כ"כ.

על הדקות הרבות שקיבל: "אני יכול לשחק 30 שניות או 30 דקות, מתי שהקבוצה צריכה אותי להביא את השינוי אני שם. אני שמח שזה עבד היום ומחר מתחרים על ראשות הבית, למרות שצרפת זה מאריות היבשת".

גל מקל: "כל טיפת דלק הלכה לנו היום ובאנו עייפים ועם פציעות אבל אמרנו שהיום זה על כל הקופה ואני שמח שעשינו את זה. זה פעם ראשונה לרוב החבר'ה שאנחנו עולים לשלב הבא באליפות אירופה. אני מאמין בשחקן הישראלי, יש לנו הרבה רוח וביחד בנבחרת שלא ראיתי הרבה שנים".

על הלחץ בעונשין שבא אחרי ההפסד לבוסניה: "המשחק הזה היה ונגמר והיום ידענו שזה משחק חדש ושאנחנו צריכים להיות מרוכזים".

על המשחק הבא: "מי היה מאמיןם שנסיים שני אחרי ההכנה שהייתה אבל אפשר לחלום על מקום ראשון".

על השמחה בחדר ההלבשה: "ארז קיבל קצת מים אבל בעיקר אושר היה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();