ליאור דרור. יש רבע גמר



עמדו במשימה- הנבחרת הפראולימפית ברבע הגמר
ספסל ,03/09/2015

למרות ההפסד לטורקיה (69:53), נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי והעפילה לשלב רבע הגמר. ההעפלה מבטיחה לישראל גם עונה נוספת בדרג א', ואת האופציה להמשיך להילחם על הכרטיס לריו 2016.

הישג מצוין רשמה השבוע נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים של ישראל, שמשתתפת באליפות אירופה שבאנגליה. המטרות שסומנו בנבחרת לפני היציאה לטורניר היו להישאר בדרג א' שאליו העפילו העונה, ובמטרה הזאת הם כבר עמדו. מעבר לכך, הנבחרת הציגה יכולת מרשימה במהלך שלב הבתים כשהיא משיגה שני ניצחונות וגם בהפסדים נותנת פייט לנבחרות הטובות ביבשת.

עכשיו הנבחרת עם הפנים למשימה הבאה- סיום באחד מ5 המקומות הראשונים שיקנה כרטיס לאולימפיאדת ריו 2016. קל זה בטוח לא הולך להיות, כשכבר ברבע הגמר היא פוגשת את סגנית אלופת העולם מגרמניה. הנבחרות כבר נפגשו הקיץ במשחק ידידות בראשל"צ, בו ידם של הגרמנים (שאגב טרם הפסידו באליפות) היתה על העליונה.

נבחרת ישראל - נבחרת טורקיה 69:53
טורקיה העדיפה שלטה במשחק כבר מהפתיחה, ורצה ליתרון 9:2. אבל בניגוד לתחזיות, ישראל הצליחה להישאר במשחק ונקודות של ליאור דרור, עשהאל שאבו ורועי רוזנברג הורידו את הפער ל14:8 אחרי 10 דקות. רוזנברג בחצי דקה שכללה חטיפה, ריבאונד וסל המשיך ביכולת הטובה שלו, ויחד עם 4 אישיות של דרור שמרו את ישראל קרובה לטורקיה. עד סוף המחצית כל ניסיון בריחה של הטורקים נענה בנקודות של השניים ששמרו את הפער על מתחת לדו ספרתי, כשתומר ששון קובע 31:22 בהפסקה.

המגמה נמשכה גם בחצי השני כשהנבחרות מחליפות בינהם סלים, והפעם טורקיה כבר מצליחה להגדיל את הפער עם לחץ הגנתי. 4 דקות נטולות סל של ישראל הביאו אותם ליתרון שיא, 47:28. רוזבנרג עם שלשת באזר אושש קצת את ישראל, 47:31 אחרי חצי שעה של כדורסל. אוריאל אוטלנגי נתן דקות לשחקני הספסל הצעירים, איימן אבו עידיה ודין נגווין הצעירים התכבדו בנקודות הראשונות שלהם במדי הנבחרת הבוגרת, וישראל הצליחה להוריד מעט את הפער. ריצת 8-2 בראשות שי ברביבאי ועשהשאבו קירבה את ישראל עוד קצת, אבל לא יותר מזה. בסיום טורקיה מנצחת 69:53, אבל ישראל עדיין יכולה להיות מרוצה מהמקום הרביעי ורבע הגמר שמחכה לה.

קלעו לישראל: ליאור דרור- 12, רועי רוזנברג- 9 (4 אס', 4 חט'), עשהאל שאבו- 8 (5 רב'), דותן מישר- 4 (5 רב'), משה טבשי- 4, איימן אבו עיידה- 4, שי ברביבאי- 4, תור יצקן- 2 (7 אס'), אלון דור- און- 2 (4 אס'), דין נגווין- 2, תומר ששון- 2.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();