עבודה רבה לפניו, אדלשטיין



מד הכח של פיב"א: ישראל ירדה למקום ה-19
ניב שמולי ,12/08/2015

לאחר שלושה הפסדים בטורניר ההכנה במקדוניה, ישראל ירדה מהמקום ה-16 למקום ה-19. אדלשטיין: "אנחנו מחפשים את הזהות שלנו, רוצים לראות נבחרת לוחמת".

-- ניב שמולי --

אמנם זה היה טורניר הכנה ראשון לקראת אליפות אירופה שתיפתח ב-5.9, אך ניכר כי לארז אדלשטיין ועוזריו צפויה עוד עבודה רבה. הנבחרת הפגינה לאורך כל הטורניר קושי מסוים בהתקפה, בעיקר בהתקפה העומדת, ונראה שמלבד כספי ומקל אין מישהו שייצר נק'. כמובן, אסור לשכוח שיוגב אוחיון וליאור אליהו לא היו בטורניר ההכנה ובעתיד נקווה שזה יראה טוב יותר, ביחד איתם.

יחד עם זאת, בנבחרת יכולים להתעודד מהיכולת של עומרי כספי, שון דוסון ודגן יבזורי שקלע 12 נק' במשחק האחרון.

"יש נקודות אור ודברים חיובים שנשתדל להתמקד בהם, כדי שנקבל קצת ביטחון אבל יש הרבה עבודה והרבה מה לשפר, פחות מבחינה אישית. מסתכלים על התוצאה והדרך הארוכה שעוד יש לנו כדי שנוכל להציג משחק שלם טוב". אמר דגן יבזורי לאחר ההפסד אמש (שלישי) למקדוניה 69:64.

ארז אדלשטיין: "רוצים לראות נבחרת לוחמת, שומרת, שזה יהיה ה-DNA שלה. הדברים הטובים יקרו מזה, זאת לא עבודה קלה וזה לא בא ביום אחד או בהוקוס פוקוס. אנחנו מחפשים את הזהות שלנו כנבחרת גם מבהגנה וגם בהתקפה".

בכל שבוע מפרסמת פיב"א-אירופה את דירוג הנבחרות לקראת היורובאסקט ואם בשבוע הראשון ישראל דורגה במקום ה-16 כעת היא נפלה למקום ה-19, זאת בעקבות שלושת ההפסדים בטורניר ההכנה.

ומה עם היריבות של ישראל בשלב הראשון?
אם יש משהו להתעודד ממנו זה המצב של היריבות שלנו. אז נכון שצרפת היא רמה אחת מעל הבית אבל חוץ ממנה עושה הרושם שאפשר לנצח כל נבחרת ביום נתון.

רוסיה, אותה תפגוש ישראל ביום המשחקים הראשון, נמצאת כרגע במקום ה-17 לאחר שהושפלה ע"י צרפת והפסידה לסרביה. הרוסים באים לטורניר בלי כמה מהכוכבים הגדולים שלהם כמו טימופיי מוזגוב, אלכס שבד ואנדריי קירילנקו וסאשה קאון שפרשו.

גם בוסניה (22) נמצאת התחתית הדירוג, ואילו פולין (15) במקום טוב באמצע למרות שהפסידה פעמיים ללטביה.

פינלנד מדורגת במקום התשיעי ותפגוש בשישי את בלגיה. צרפת מדורגת במקום השני ועושה הרושם שהיא מוכנה לאליפות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();