גרשון. חוזר לעמדת המאמן



הלילה: נבחרת ישראל ב' בפנמה
ספסל ,12/08/2015

נבחרת ישראל ב' תפתח לפנות בוקר (2:00) את טורניר קופה לאטינה במשחק מול נבחרת קובה. את הנבחרת יאמן פיני גרשון, והסגל מורכב ברובו משחקני ובוגרי נבחרת העתודה והנוער של ישראל. לנבחרת מצפים שני משחקים נוספים מול קוסטה ריקה ופנמה המארחת.

-- אוהד גרייבסקי --

בעוד נבחרת ישראל הבוגרת מתכוננת במרץ לאליפות אירופה שתערך בספטמבר, נבחרת ישראל ב' תייצג את ישראל בטורניר פנמה ובין היתר תנסה לקדם את השחקנים הצעירים ואולי על הדרך גם לשפר את היחסים הדיפלומטיים עם מדינות דרום אמריקה.

לנבחרת זו מספר גלגולים, ובעבר נקראה גם הנבחרת האולימפית. היא הוקמה במהלך שנות ה2000 על מנת לתת לשחקנים ניסיון בין לאומי, וייצגה את ישראל במספר טורנירים שונים בחו"ל, כאשר אפשר למצוא בניהם את האוניברסיאדה. בין השחקנים אשר שיחקו בנבחרת אפשר למצוא את בן רייס, שלומי הרוש, אלישי כדיר, גל מקל, ניצן חנוכי, יוגב אוחיון, יובל נעימי ואחרים. את הנבחרת בעבר אימנו רוני בוסאני וארז אדלשטיין.

הנבחרת מורכבת ברובה מחבורת שחקנים מנבחרת הנוער והעתודה של ישראל, כאשר אליהם מצטרפים בוגרי נבחרות ישראל הצעירות, ושחקנים צעירים נוספים.

הסגל המלא הינו: נאור שרון (הפועל חולון), נטע סגל (הפועל כפר סבא), איגור מאיור (הפועל ירושלים), איגור קולשוב (אוניברסיטת רייס), רועי הובר (רמת השרון), גולן גוט (מכבי ראשון לציון), עמית שמחון (הפועל אילת), תומר גינת (עירוני קרית אתא), יונתן מור (הפועל כפר סבא), רם אליאספור (הפועל אילת) ודניאל קופרברג (מחלקת הנוער של מכבי חיפה ).

את הנבחרת, כאמור, יאמן פיני גרשון, אשר אחראי כיום על נבחרות ישראל באיגוד הכדורסל, ולצידו יעמוד על הקווים ערן איתן, עוזרו של שרון אברהמי בנבחרת הנוער והקדטים, אשר מאמן באקדמיית וינגייט של איגוד הכדורסל. "המטרה שלנו פה היא לקדם שחקנים צעירים שיש להם פוטנציאל להגיע לנבחרת הבוגרת בעתיד ואין להם מסגרת בקיץ." אמר גרשון. "בזכות הטורניר הזה וכאלו שנקיים בעתיד, השחקנים הצעירים יצברו ניסיון בינלאומי נגד שחקני בוגרים ברמה גבוהה".

הנבחרת קיימה סיור עם שגריר ישראל בפנמה גיל ארציאלי בתעלת פנמה, אחד המקומות האסטרטגיים בעולם וציר החיים של פנמה, דרכו עוברות כל הסחורות. בהמשך תקיים הנבחרת פגישה עם הקהילה היהודית בבתי הספר היהודיים בעיר והשחקנים יעבירו לצעירים אימון לדוגמה ויצטלמו איתם.


הנבחרת בפנמה (איגוד הכדורסל)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();