הפסד שני לישראל בהכנה
ניב שמולי ,10/08/2015

לאחר ההפסד ביום שישי למקדוניה הגיע הפסד נוסף, הפעם לאוקראינה 88:83. גל מקל: "אין צורך בועדות חקירה". ביום שלישי תפגוש הנבחרת את מקדוניה ולאחריו תחזור ארצה.

-- ניב שמולי --

נבחרת ישראל רשמה אמש הפסד שני (88:83 לאוקראינה) בטורניר ההכנה הראשון שלה לקראת אליפות אירופה שתיערך במונפלייה, צרפת. אמנם אתמול זה כבר היה נראה טוב יותר מהמשחק ביום שישי, בו הפסידה ישראל למקדוניה, אך ניכר כי לצוות האימון מחכה עוד עבודה רבה. אחת הבעיות שיותר בלטו לעין היא ריבאונד ההגנה, בעיה מוכרת לכדורסל הישראלי. מנגד, בנבחרת יכולים לשאוב עידוד מההופעה של דגן יבזורי (12 נק'), בר טימור (7 נק') והסרת החלודה של עומרי כספי (18 נק'). כספי גם חצה את רף 1000 הנק' במדי הנבחרת.

אפיק ניסים ציין את בעיית המנטליות, על אף שהנבחרת חזרה מפיגור 16: "מה שאיפיין אותנו במשחק זה הרבה מדי עליות וירידות. אנחנו מורידים את הראש כשחוטפים סל או כשאנחנו מחטיאים. צריך לצמצם את זה ולשמור על יציבות. אני מאמין שלאט לאט נשחק טוב יותר וגם ננצח".

גל מקל שבלט עם 16 נק', 6 ריב' ו-6 אס' התייחס לצדדים החיוביים: "תמיד רוצים לנצח אבל אני חושב שהיום נראינו טוב יותר מהמשחק הראשון. זה עדיין לא מרגיש שאנחנו בקצב של המשחק ובכימיה שצריכה להיות, אך בשביל זה נועדה ההכנה. אין צורך בועדות חקירה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();