רוצה לעשות צעד קטן נוסף, אבוחצירא



רכבת אווירית לשרון: זרים לרמה"ש והוד"ש
ניב שמולי ,28/07/2015

שתי הקבוצות מהשרון התחדשו בזר: רמה"ש צירפה את בילי מקשפרד שמגיע מאוסטריה, להוד"ש חבר גרג מאייס שיעשה את צעדיו הראשונים בקריירה בעתידים. גם אור איתן מועמד להצטרף להוד"ש, שלומי אבוחצירא ימשיך בקרית אתא כעוזרו של בונן.

--יאיר תגר, ניב שמולי --

לוח ההעברות המלא של הלאומית

מצב כזה לא זכור הרבה שנים בליגה הלאומית בו עד לסוף חודש יולי חתומים בקבוצות הליגה 2 זרים בלבד. אולם היום (שלישי) הכמות הוכפלה עם החתמתם של בילי מקשפרד שחתם ברמה"ש ושל גרג מאייר שישחק בהוד"ש.

בילי מקשפרד (2.08, 28) מגיע לרמה"ש מהליגה האוסטרית שם שיחק בקבוצת גמונדן שהודחה בחצי הגמר. אשתקד סיפק 13.2 נק' (57 אחוז ל-2, 28 אחוז ל-3), 7.1 ריב' ב-24 דקות. מקשפרד, שגדל בצופן קרולינה, שיחק בדיוויזן 2 בקולג' הקטן ולדוסטה ועבר גם בדי-ליג שם סיפק 9 נק' ו-6.6 ריב' ב-23 דקות. בנוסף, הוא שיחק גם בגרמניה, אורוגוואי ולבנון.

מקשפרד מביא איתו למשחק אתלטיות בלתי נגמרת וידיים ארוכות מאד. מדובר בשחקן עם קליעה טובה מחצי מרחק ואיום סביר מהשלוש. יש לציין כי גם קלי בידלר הגיע לליגה הלאומית מאוסטריה ואת ההמשך כולנו זוכרים. מקשפרד חובר לבן שרוני, רועי הובר, מוטי מסקוביץ' ותומר סדן שחתמו עד כה בקבוצה של איתי לוי.

"ראשית אני רוצה להודות לרמה"ש על שקיבלו אותי כחלק ממשפחתם, זה כבוד גדול", פתח הרכש החדש של הקבוצה והמשיך: "אני מצפה בקוצר רוח להזדמנות ולאתגר שצפויים לי ומחכה כבר להתחיל. המטרה שלי היא להיות מנהיג בקבוצה על המגרש ומחוצה לו ולעשות הכל על מנת לעזור לקבוצה לנצח, אני בהחלט משחק עם הרבה רוח ותשוקה למשחק".




גם הקבוצה של חנן הירשוביץ' החתימה היום זר גבוה בעמדה 4. הפאוור פורוורד גרג מאייס (2.06, 22) סיים את לימודיו בקולג' גרין ביי מדיוויזן 1 שם סיפק בעונה החולפת והאחרונה שלו 12 נק' (ב-54 אחוז ל-2), 4.7 ריב' ו-1.5 חסימות למשחק.

בעונתו הראשונה בקולג' קלע 2.6 נק' והוריד 2.4 ריב' ב-10 דקות. בשנתיים שלאחר מכן הגדיל את ממוצעיו ל-6.5 נק' ו-4.6 ריב' בעונת 2011/12 ובעונת 2012/13 קפץ ל-10.3 נק' ו-5.1 ריב'.

גם מאייר מביא איתו הרבה מאד אתלטיות והוא הולך חזק מאד לריבאונד ההקתפה.

כאמור, אור איתן מועמד להוד"ש. לאחר ששיחק אשתקד בבת ים, הקלע המחונן שגדל בהפועל עפולה מועמד להתאחד שוב עם חנן הירשוביץ' לאחר שהשניים שיתפו פעולה לפני שנתיים באליצור רמלה.




בקרית אתא מתכוננים לעונה הבאה והיום נודע כי שלומי אבוחצירא יהיה עוזרו של יוסי בונן בעונה הבאה. כזכור, אבוחצירא היה עוזרו של שרון אברהמי והקבוצה היתה רחוקה משחק אחד מעליית ליגה לאחר שהפסידה בסדרת הגמר לקרית גת בחמישה משחקים.

אבוחצירא הגיב להמשכיות: "אחרי העונה המדהימה עם שרון אברהמי הענק, אני מקווה לעונה חלומית נוספת לצד יוסי בונן שתסתיים בעזרת השם בסיום שמח".

כתבת ההיכרות עם עוזרי המאמנים בלאומית, כולל שלומי אבוחצירא






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();