מקסים קיקוס ממשיך במגדל העמק
ספסל ,10/07/2015

פרסום ראשון: ההחתמה הראשונה של דוד אלהרר במגדל העמק היא השארתו של הקלעי המחונן. קיקוס יפתח את עונתו השנייה במועדון בתקווה להיות משמעותי יותר בעונה הבאה. "סימנתי את קיקוס כאחד השחקנים שימשיך במועדון", אמר המאמן.

לוח ההעברות המלא של הלאומית

-- ניב שמולי --

הפועל מגדל העמק רשמה היום (שישי) רכש ראשון לעונה הבאה כשהחתימה את מקסים קיקוס לעונה נוספת. קיקוס (1.91, 21) צפוי להיות בעונה הבאה חלק משמעותי יותר לאור עזיבתם של זיו בן צבי ונועם מטלון. בעונה החולפת סיפק 7.4 נק' ב-23 דקות כשהוא קולע כמעט בכל משחק שלשה אחת לפחות

הקלעי, בוגר מחלקת הנוער של עמק יזרעאל, עבר גם באקדמייה של איגוד הכדורסל כשהיה בן 15 ואף עבר בנבחרות ישראל. הוא החל את דרכו בגלבוע/גליל ומשם נדד להפועל עפולה השכנה. אשתקד הצטרף למגדל העמק בה ימשיך לעונה נוספת. קיקוס יצטרך להוכיח יותר יציבות מבשנה שעברה ולהמשיך להיות מרכיב חשוב בעבודת ההגנה.

"מקסים קיקוס הוא פוטנציאל גדול", אמר דוד אלהרר לאחר החתימה והוסיף: "סימנתי אותו כאחד השחקנים שימשיכו במועדון ואני שמח שהוא בחר לשחק במגדל העמק. אני מאד מאמין בו ובטוח שהוא יוביל את הקבוצה להצלחות העונה".

מקסים קיקוס אמר לאחר החתימה: "מגדל העמק השנה בהנהגתו של דוד אלהרר הולכת להיות קבוצה עם ציפיות לפלייאוף עליון ושאיפה של פיינל פור. הקבוצה כרגע בתהליך בנייה ואני שמח שאני חלק משמעותי ואינטגרלי מהקבוצה. אני מוכן לקבל את המושכות ואת האחריות שמגיעה עם זה. אני מאוד מעריך את דוד עוד מימיו כעוזר מאמן בעפולה כבר משם הרגשתי את החיבור איתו. אני בטוח שעם הצוות המקצועי וההנהלה התומכת שיש בהפועל מגדל העמק נוכל לעמוד בציפיות וביעדים".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();