מטלון. חוזר ללבוש אדום



ממשיכים לחצות את הכביש: מטלון בעפולה
ספסל ,03/07/2015

אחרי שצירף אליו את זיו בן צבי, רועי פרל מאמנה החדש של הפועל עפולה צירף היום גם את נועם מטלון ששיחק אצלו במגדל העמק. מטלון היה הישראלי הבכיר של הקבוצה בעונה החולפת ויהווה חיזוק משמעותי לעפולה.

הפועל עפולה ממשיכה לעבוד במרץ בהכנות לקראת העונה הבאה. אחרי השינוי בעמדת המאמן וההחתמה האחרונה של זיו בן צבי בקבוצה, מגיע חבר נוסף מהשכנה ממגדל העמק. נועם מלטון, הישראלי הבכיר של הקבוצה בעונה החולפת, סיפק ממוצעים של 14.2 נקודות במהלך העונה ו10.3 בפליאוף והיה בורג משמעותי בניהול המשחק. מטלון חוזר לקדנציה שניה במדי עפולה, אחרי ששיחקה בשורותיה בעונת 07/08 בליגת העל ועונה לאחר מכן בליגה הלאומית אז העמיד בה ממוצעים של כ9.5 נקודות למשחק.

"אני נרגש לחזור לשחק בעפולה ולהמשך שיתוף פעולה יחד עם רועי ואורי (שחם, הע. מאמן)" אמר מטלון לאחר החתימה "אני מאוד אוהב את המועדון ובטוח שנעשה דברים גדולים העונה. יש כאן קהל מצויין שיתן לנו דחיפה גדולה. "

גם רועי פרל סיפר: "אני שמח מאוד שצלחנו להחתים את נועם, מדובר באחד מהגארדים הטובים בליגה ואישיות נהדרת שכל מאמן רוצה בקבוצה שלו. הוא יוסיף לנו המון נסיון מעבר למגוון היכולות שלו. אני מאחל לו ולנו בהצלחה רבה"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();