אוד, חוזר ארצה



שב מהגלות: גיא אוד חתם ביבנה
ניב שמולי ,28/06/2015

באליצור יבנה יכולים לסמן וי על עוד עמדה כאשר החתימו הערב (ראשון) את גיא אוד על תקן הרכז הבכיר. אוד, חוזר ארצה לאחר ארבע שנים בגרמניה. "מיד לאחר צפייה בקלטת שלו הבנתי שזה מה שאנחנו צריכים", אמר אוהד יתום.

-- אוהד גרייבסקי וניב שמולי --
עוד בטרם נכנס חודש יולי באליצור יבנה יכולים לסמן וי גדול על הסגל לעונה הבאה. לאחר חתימתם של פלין קליימן, אבי פוגל, מיכאל זלמנוביץ' ויוני דוד הודיעה הערב הקבוצה על החתמתו של גיא אוד שיהיה הרכז הראשון של אוהד יתום. למעשה, רוב הקו האחורי של יבנה די סגור וכעת יצטרכו בשפלה להחתים עוד ישראלי על מנת לעבור למצבת הזרים.

כאמור, הרכז גיא אוד (1.84, 26) קיבל את המפתחות להוביל את הקבוצה ויתפקד כרכז ראשון. הוא ניצל את אזרחותו הגרמנית על מנת לשחק שם החל משנת 2012. אוד, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, החל את דרכו בליגה השלישית בגרמניה ולאחר מכן השתדרג לליגה השנייה שם סיפק ממוצעים של 10 נק', 5.5 אס', 3 ריב'. אשתקד שיחק בדרזדן והגיע עימה לחצי גמר הפלייאוף שם נעצרה הקבוצה ע"י המדורגת ראשונה.

הרכז הירושלמי המיוצג ע"י דניאל רביץ העביר את קריירת הבוגרים שלו במדי חבל איילות הצנועה בליגה הארצית ולאחר מכן עבר להוד"ש ואף שיחק בעפולה במדי הליגה הלאומית. בעבר הוא כבר הצהיר שהיה שמח לחזור לשחק בארץ, ואף שיחק לפני מספר שבועות נגד נבחרות ישראל השונות במשחקי אימון כאשר הוא חיזק את הסגל של נבחרת הקולג'ים. אוד יצטרך להיכנס לנעליו של נאור שרון שעוזב את הקבוצה ולהוביל אותה לחלק העליון של הטבלה כרכז הפותח.

"אחרי 4 שנים בחו"ל אני שמח לחזור לארץ להיות עם המשפחה והחברים", אמר גיא אוד והוסיף: "אני שמח לשחק אצל אוהד יתום שכבר כמה שנים בקשר איתי ובמועדון כמו אליצור יבנה עם אולם חדש ושאיפות. אני מאחל לכולם עונה טובה ומהנה".

לגבי העונה הקרובה אמר: "אני מצפה להביא את הניסיון והמנהיגות שצברתי בשנים האחרונות, לעזור לאוהד (יתום) ולשחקנים לידי להוציא מהם את ההכי טוב שהם יכולים. כמו כן, להצליח להביא לידי ביטוי את האיכויות שלי למגרש ומחוץ למגרש כדי שניצור אוירה מיוחדת בעיר ובקבוצה ולמקסם את הפוטנציאל של הקבוצה".

אוהד יתום אמר על החתימה של אוד: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של גיא אוד לקבוצה. הוא יהיה הרכז הראשון של הקבוצה על כל המשתמע מכך. מדובר בשחקן שיודע לקבל החלטות על המגרש, מנהיג טבעי לכל דבר עם הרבה ניסיון, כשרון משחק ואופי נהדר. אנחנו מקווים שיוביל אותנו להצלחה ושזאת תהיה פריצת הדרך שלו בכדורסל הישראלי".

בתגובה לשאלה כיצד הגיע לגיא אוד שהיה רחוק מהעיינים של המאמנים אמר: "כשהתחלתי לראות משחק שלם שלו הבנתי בשנייה הראשונה מה הוא חווה ועשה בגרמניה במשך ארבע שנים ובאיזה תפקיד משמעותי הוא שיחק בקבוצה של חמישה זרים. מיד לאחר מכן אמרתי לעצמי שזה מה שאנחנו צריכים".

*מי שעלול לעשות את הדרך ההפוכה לגרמניה הוא אדם אריאל שמחזיק גם הוא בדרכון גרמני.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();