סימין. עובר מצהוב לאדום



לאומית: איגור סימין חתם בעפולה
ניב שמולי ,26/06/2015

הפועל עפולה הודיעה היום (שישי) על החתמה ראשונה לעונה הקרובה כאשר איגור סימין (2.00, 31) סגר בקבוצה. "ברגע שרועי פרל פנה אליי ידעתי שזה המקום בו אני רוצה להיות", אמר הפורוורד המנוסה.

-- ניב שמולי --
הפועל עפולה יכולה להתהדר ברכש ראשון לעונה הקרובה. בעוד לא מעט קבוצות הליגה קצת תקועות ומנסות לגשש בכיוונים שונים בהפועל עפולה החתימו את איגור סימין כרכש ראשון לעונת המשחקים הקרובה. סימין (2.00, 31) חווה אשתקד עונה נהדרת במדי ברק נתניה שהסתיימה בהדחה במשחק השלישי לקרית אתא. כזכור, בשלב רבע הגמר הדיח הפורוורד עם ברק נתניה את אותה עפולה. גם מהבחינה האישית לסימין היתה עונה מוצלחת כשסיים עם 7.8 נק' ב-41 אחוז ל-3 והוסיף 2.6 ריב' למשחק ב-29 דקות.

רועי פרל הגיב לחתימה ואמר: "אני שמח שאיגור (סימין) הצטרף לקבוצה שמתגבשת אצלנו. איגור היה מטרה חשובה שלנו בבניית הסגל בכדי להוסיף לנו מגוון איכויות, קשיחות, נסיון והרבה אפשרויות גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מאחל לו המון בהצלחה".

איגור סימין הוסיף ואמר: "אני שמח להצטרף להפועל עפולה. כבר בפלייאוף האחרון התרשמתי מהמועדון ומקהל האוהדים המדהים. ברגע שרועי פרל פנה אליי ידעתי שזה המקום בו אני רוצה לשחק בעונה הבאה. אני מקווה שתהיה לנו קבוצה חזקה ושנוכל לספק לאוהדים הרבים הנאה מכדורסל איכותי. אני רוצה גם להודות לברק נתניה, לשחקנים וכמובן לעידן פלדה על עונה נהדרת. מאחל לכולם הצלחה רבה גם בעונה הבאה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();