פוגל, עוגן אצל יתום



פוגל וזלמנוביץ' ממשיכים ביבנה
ניב שמולי ,16/06/2015

שני הישראלים של הקבוצה מהשפלה חתמו לעונה נוספת ובכך הם מצטרפים ליוני דוד, שממשיך מהעונה שעברה, ופלין קליימן שהצטרף בשבוע שעבר. כזכור, בעונה הבאה תעבור הקבוצה למגרשה החדש ע"ש רלף קליין.

באליצור יבנה ממשיכים להתכונן לעונה הבאה והערב (שלישי) חתמו בקבוצה אבי פוגל ומיכאל זלמנוביץ' ששיחקו ביבנה גם בעונה שעברה. השניים, אשר מיוצגים ע"י טמיר שפירא, מצטרפים ליוני דוד ופלין קליימן כאשר המטרה היא להעמיד קבוצה ראויה בעונת הבכורה במגרש החדש ע"ש רלף קליין.

אבי פוגל (30, 1.89), היה בפנקסים של מספר קבוצות בליגה הלאומית, אך לבסוף בחר להמשיך ביבנה. המתאזרח רשם אשתקד עונה נאה בה סיפק 10.9 נק', 2.2 ריב' ו-2.1 אס' ב-26 דקות. ביבנה מאד אהבו את התרומה של פוגל למרקם הקבוצתי ומיד בתום העונה הצהירו כי יהיו מעוניינים לראותו גם בעונה הבאה. את משחקו הטוב ביותר רשם נגד אליצור אשקלון בו קלע 20 נק' ועזר לקבוצתו לנצח.

מיכאל זלמנוביץ' (23, 1.95) רשם אשתקד 3 נק' ו-1.8 ריב' ב-7 דקות כאשר אוהד יתום החמיא לו לא פעם על משחק ההגנה שלו והיכולת לשמור שחקנים ממספר עמדות. את משחקו הטוב ביותר רשם נגד הוד"ש בו קלע 14 נק' ב-15 דקות בהפסד של יבנה 85:82.

אוהד יתום: "אנחנו שמחים על ההצלחה לייצר המשכיות בקבוצה. החתמנו שני שחקנים שקודם כל רצו מאוד להמשיך איתנו, הרגשנו גם במהלך העונה שהם יודעים מה זה להיות חלק מקבוצה, שני שחקנים שחושבים קודם כל על טובת הקבוצה ואחר כך על עצמם. כאלו שחקנים אנחנו רוצים שיהיו איתנו השנה. מלבד זאת, מדובר ביכולות המקצועיות שהם יביאו לנו - אבי (פוגל) ישחק בעמדות הגארד ומביא יכולת מגוונות של קליעה, מסירה וחדירה ביחד עם יכולות מנטליות של שקט נפשי, מנהיגות חיובית והוא הדבק שמחבר את השחקנים בקבוצה להצלחה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();