שרוני, המשכיות ברמה"ש



לאומית: המשכיות ברמה"ש
ניב שמולי ,16/06/2015

לאחר שהמאמן איתי לוי סיכם, כצפוי, את תנאיו בשבוע שעבר אמש (שני) הודיע המועדון על החתמתו של בן שרוני לעונה הבאה. בקבוצה מעוניינים להמשיך גם עם לורנזו גורדון.

-- ניב שמולי --

אם לשפוט על פי פתיחת עונת המלפפונים, עושה הרושם שהקיץ הקרוב יעמוד בסימן המשכיות. לאחר שאליצור יבנה המשיכה עם אוהד יתום, אבי פוגל ומיכאל זלמנוביץ' ושתי העולות החדשות, הפועל ר"ג/גבעתיים והפועל ב"ש, האריכו את ההתקשרות עם המאמנים שעלו איתם ליגה גם ברמה"ש יש המשכיות.

הראשון לחתום היה המאמן איתי לוי שהציל את הקבוצה מירידה אשתקד. לוי, שפתח את העונה הקודמת על תקן העוזר, עשה סיבוב שני טוב בתוספת פלייאוף תחתון מוצלח וכך קנה את מקומו לעונה נוספת וינסה להצעיד את קבוצתו לעונה מוצלחת יותר. ערן רשף, שעבר במחלקות הנוער של הוד השרון ומכבי ת"א, מונה לעוזרו של איתי לוי.

אמש החתימה הקבוצה את בן שרוני (25, 1.92) לעונה הבאה. שרוני, שכבר עבר בהפועל כפ"ס והיה שותף לעליית ליגה עם נס ציונה, ימשיך לעונה שניה במועדון לאחר שבעונה החולפת סיפק מספרים נאים שכללו 7 נק', 3.1 ריב', 1.8 אס' ו-1.3 חט'. למעשה, את העונה האחרונה שלו ניתן לחלק לשתיים כאשר בחצי השני היה מעולה עם תרומה נהדרת בעיקר בהגנה ובחיבור הקבוצתי. מלבד ההחתמה של שרוני, בקבוצה מעוניינים להמשיך עם הסנטר לורנזו גורדון ולבנות קבוצה חזקה יותר מאשתקד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();