ברנדי, בלתי נגמר (אלברט דישי)



ארצית דרום: מתחילים לראות צמרת
ספסל ,11/06/2015

גם קבוצות הארצית מתחילות להתחמש: אם חשבתם שהעונה שעברה הייתה השיא, אולי תראו עוד אחד כזה כבר בזו הקרובה. אליצור רמלה, מכבי בת ים ומכבי רחובות כבר סימנו לעצמן יעד. והתחילו לעבוד.

חודש יוני הגיע ואיתו גם ניצני ההחתמות בליגה הארצית, שהחל מעונת המשחקים הבאה תסתיים באקורד לו ייחלנו זה שנים - משחקי פלייאוף. כמו שזה נראה כרגע, 3 הקבוצות שהוזכרו בכותרת יהיו שם, אבל על השאלה מי תסיים ראשונה נוכל לענות כנראה רק בעוד עשרה חודשים.

אליצור רמלה, היורדת הטרייה מהליגה הלאומית החלה לעבוד בכל הכוח. המאמן אבי סוכר נשאר על הקווים, ואחרי שכזכור - החזיר הביתה את מיכאל בדלוב שעלה אשתקד עם רמת-גן/גבעתיים ללאומית, התפנה לסדרת החתמות מעניינות במיוחד שהגיעו כולם מהשכנה לוד, שנתנה עונה פנטסטית אשתקד ותצטרך כנראה להתאמץ מאוד כדי לשחזר אותה שוב. סטנלי ברנדי הבלתי נגמר שחזר לשחק בעונה שעברה אחרי 3 שנים בחוץ והיה אחד השחקנים המשמעותיים בליגה (חבר בחמישיית העונה) סומן כמלפפון חם כבר באמצע העונה שעברה אבל מהר מאוד הגיע להחלטה לגבי הקבוצה הבאה שלו. את העונה שעברה סיים ברנדי עם ממוצעים של דאבל-דאבל, מספרים שלמרות גילו - היה יכול לשחזר גם בליגה הלאמית. אלכס צ'רנוביץ' שנתן עונת פריצה מדהימה לא נותר הרבה מאחור והצטרף אף הוא לפרויקט המתחדש של סוכר ברמלה, ונראה שעונה נוספת בה יוביל קבוצה לצמרת הארצית תוכל להחזיר אותו לאחת משתי הליגות הבכירות בדלת הראשית, אחרי שלא קיבל הזדמנויות כששיחק שם בעבר. ואחרון - שמואל מלכוב הצעיר בעל יד הנפץ שגדל בתל כביר ואחרי שנתיים מוצלחות מאוד בקבוצה הבוגרת של הפועל לוד (כולל עלייה מליגה א' לארצית לפני שנתיים) החליט לקחת את הצ'אנס ולצאת החוצה.

"אנחנו שמחים לצרף למשפחת אליצור רמלה את סטנלי ואלכס ושמואל" אמר סוכר, "ללא ספק שידרוג משמעותי לקבוצה, גם ניסיון וגם יכולת. אלו שחקנים שמתאימים לאופי של הקבוצה שנבנית, ואני מאחל להם בהצלחה."

מכבי בת ים ודרור בריגר התחילו אף הם במלאכת בניית הסגל לעונה הבאה, עד כה - בעדינות יתרה, עם עוד שני נציגים של הפועל רמת-גן/גבעתיים - סרגיי אולישנצקי, שמשנה לשנה מזפזפ בין המחוז הדרומי למחוז הצפוני ונראה שדי מצליח לו עם זה (נבחר פעמיים ברציפות לחמישיית המחוז בה שיחק) - יבוא לתת את הטון ולהיות אחד הגארדים המובילים בקבוצה בפרט ובליגה בכלל. והפורוורד דן שפי - שבשנים האחרונות היה אחד השחקנים היותר משפיעים במחוז הצפוני (בר"ג-גבעתיים ובעמק חפר) וסיפק בשנה שעברה תוספת כוח משמעותית לאורודנים. קבלני עליות הם אחלה דרך להתחיל בה את הקיץ.

מכבי רחובות, עוד אחת ממאוכזבות העונה שעברה שדווקא סיימה את העונה בצורה מצוינת החלה אף היא בהכנותיה לעונה הקרובה, והשאירה לעונה נוספת את צוות המאמנים - נועם אורן ורוני צוקרמן. החתמות חדשות עדיין אין, אבל שחקנים עם חוזה לשנתיים דווקא יש - ארז מרקוביץ', סנטר נבחרת ישראל לשעבר שהעדיף להישאר שנה נוספת קרוב לבית, ששוב יאלץ להתמודד בגבהים עם ברנדי ולהוביל קבוצה לעליית אחרי שעשה זאת בעבר עם קריית גת ורמת השרון. הגארד אופיר פרחי - שהצטרף ממש לפני פתיחת העונה שעברה והיה אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה העונה, שימשיך לנהל את העניינים גם בעונה הבאה. והפורוורד אבישי דרעי, שכזכור הצטרף עם פתיחת הסיבוב השני אחרי שבשנים האחרונות שיחק בשוהם/חבל מודיעין והיה אחד הגורמים המשמעותיים שהובילו את רחובות למחצית השנייה המוצלחת של העונה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();