פרל, חוזר הביתה



רועי פרל חתם בעפולה
ניב שמולי ,01/06/2015

המאמן שהוביל את מגדל העמק לעונה נהדרת שב להפועל עפולה ממנה פוטר בעונת 2010/11. "מבחינתי מדובר בסגירת מעגל ובחיבור טבעי. אני מרגיש בבית כבר מהיום הראשון", אמר המאמן לאחר החתימה. באליצור יבנה החתימו את אוראל לוי (19, 2.17) מהאקדמייה.

-- ניב שמולי --

לאחר ארבע שנים נהדרות במגדל העמק בהן לקח את הקבוצה עד לצמרת הליגה הלאומית והביא אותה לתודעת הכדורסל הישראלי, רועי פרל נפרד לשלום וחתם היום (שני) בבירת העמק השכנה והוא יחליף את דוד אלהרר. כאמור, לפרל זהו אינו סיבוב ראשון במועדון לאחר שבעונת 2008/9 שימש כעוזר מאמן של שרון אברהמי ובעונה שלאחר מכן בליגת העל היה עוזרו של אלי רבי.

החתמתו של פרל מהווה הצהרת כוונות לעונה הבאה לאחר שבעונה האחרונה לא הצליחה הקבוצה לעלות ליגה והפסידה ברבע גמר הפלייאוף לנתניה.

רועי פרל הגיב לאתר 'ספסל' לאחר החתימה: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות למגדל וההנהלה שלהם בראשות נתן בן חיים ושרון עשור על 4 עונות נהדרות בהן נהנתי מכל רגע ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך. אני חושב שהחזרה למקום בו גדלתי היא סוג של סגירת מעגל וזה חיבור טבעי. אני מרגיש בבית כבר מהיום הראשון ואני מודה להנהלה בעפולה בראשות יוסי מלכה ואלי אמיתי שנתנו בי את האמון. אני מקווה שנצליח לבנות קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת הגבוהה של הליגה. נרצה לשחק כדורסל אטרקטיבי עם הגנת ברזל שהקהל יזדהה עם קבוצה שמשאירה את טיפת דמה האחרונה על המגרש".

גם בעמוד הפייסבוק של אוהדי מגדל העמק בירכו את המאמן היוצא: "אוהדי הפועל מגדל העמק מברכים את המאמן רועי פרל לרגל החתימה בהפועל עפולה ומודים לו מאד על 4 שנים נפלאות, מלאי הצלחות וחוויות שעזרו לשים אותנו 'על המפה' בכדורסל הישראלי בזכות התמדה, השקעה ו-ווינריות ללא קץ. אין ספק שעפולה הרוויחה. תודה רועי".


*גם באליצור יבנה ממשיכות ההכנות לעונה הבאה ובקבוצה החתימו את אוראל לוי (19, 2.17) מהאקדמייה. לוי, אחד מהשחקנים הגבוהים בארץ, סובל מבעייה ברגליים שלא מאפשרת לו לדרוך בצורה נכונה על הרגל ובמשך השנים הרופאים לא נתנו לו סיכוי לשחק כדורסל. כעת, יתאפשר ללוי להוכיח את יכולותיו תחת מאמן שידוע בקידום שחקנים צעירים.

אוהד יתום הגיב לאחר החתימה: "אני שמח שאוראל בחר לעשות את צעדיו הראשונים בכדורסל מקצועני אצלינו, אני מאמין בו. ברור שנצטרך סבלנות, אני מאחל לו המון בהצלחה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();