מי מפחד מהסרבים? (פיב"א)



נבחרת סרביה מגיעה לישראל
ספסל ,27/05/2015

נבחרת סרביה, סגנית אלופתת העולם ואלופת אירופה לשעבר, תגיע ארצה בסוף ספטמבר לשני משחקים מול נבחרת ישראל כחלק מההכנות לאליפות אירופה הקרובה. יחד איתה יגיע לארץ גם גיע אירופה שמחכה לזוכה באליפות, כחלק מסיבוב הופעות שהוא מקיים אצל המדינות המשתתפות.

האם נבחרת ישראל יכולה לתת פייט לנבחרת סרביה? איגוד הכדורסל פירסם היום כי במסגרות הכנותיה לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בצרפת, תארח נבחרת ישראל את נבחרת סרביה הגדולה לשני משחקים ב-22 וב-23 באוגוסט באולם מנורה מבטחים בת"א, שם גם תתאמן עד לאליפות אירופה.

באותם תאריכים יגיע לארץ גם גביע אירופה, זה אותו תניף אלופת אירופה הבאה בתום גמר אליפות אירופה בצרפת ב-20.9. הגביע יגיע לארץ כחלק ממסעו ברחבי אירופה אצל המדינות שישתתפו באליפות. לבקשת איגוד הכדורסל הגביע יגיע לארץ בשיאן של הכנות הנבחרת ולשני המשחקים נגד סרביה ויתקיים בארץ טקס בהשתתפות הנבחרת הנוכחית ומספר כוכבי עבר של הנבחרת.

הגביע יצא כבר לסיור ברחבי אירופה, כשתחנתו הראשונה הייתה ריגה בירת לטביה, שתארח את אחד הבתים באליפות. משם הוא המשיך לאסטוניה ובהמשך יגיע לאיסלנד, קרואטיה, יוון, ספרד, בריסל בירת בלגיה, טורקיה, ברלין, פינלנד, סלובניה, פולין, מקדוניה, אנטוורפן בלגיה, צ'כיה, סרביה, הולנד, בוסניה, ישראל, מילאנו איטליה, צרפת, טרייסטה איטליה וקלן גרמניה. בכל מקום אליו יגיע הגביע יתקיים טקס והקהל יוכל להצטלם איתו בדוכנים מיוחדים.

נבחרת סרביה נחשבת לאחת הנבחרות הטובות באירופה ואת האליפות הקודמת בסלובניה סיימה במקום השביעי. את מקומו של דושאן איבקוביץ' על הקווים יתפוס רכז העבר של הנבחרת אלכסנדר דג'ורג'ביץ' והכוכב הגדול שלה ימשך להיות רכזה של צסק"א מוסקבה מיולש תאודוסיץ'. כוכבים אחרים בנבחרת הסרבית הם: נמניה בייליצה ה-MVP של היורוליג ובויאן בוגדנוביץ' מפנרבחצ'ה, סטפאן מרקוביץ' ממלאגה, ננאד קרסטיץ' הסנטר הותיק של אנדולו אפס, מירוסלאב רדוליצה, ולדימיר סטימאץ' מבאיירן מינכן, זוראן ארצג מגלאטסריי ואחרים.

כזכור הנבחרת הוגרלה לבית א' של אליפות אירופה שיתקיים במונפליה שם תפגוש את רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת המארחת, כשהמטרה היא לסיים בין 4 הראשונות ולהעפיל לשלב השני שיתקיים בליל.

איגוד הכדורסל עובד בימים אלו על הוצאת אוהדים למשחקים ובנה עבורם חבילות. כמה עשרות אוהדים כבר הבטיחו את יציאתם עם הנבחרת לצרפת ונשאר מספר קטן של מקומות פנויים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();