לאומית: חגיגות עלייה או משחק חמישי?
ניב שמולי ,25/05/2015

קרית גת רוצה לחגוג מחר (שלישי) מול הקהל הביתי שלה את הנצחון השלישי בסדרה ולעלות לליגת העל. בקרית אתא, שבקשתה להעמיד לדין את אלעד הופמן נדחתה, ירצו להעביר את ההכרעה למשחק חמישי.

מכבי קרית גת - עירוני קרית אתא

אולם אלון, 19:40

ההפסד ביום שישי היה הראשון של מכבי קרית גת בפלייאוף הנוכחי ובקבוצה רוצים לקוות שזה גם יהיה האחרון. הצחון של הדרומיים יחזיר אותם לליגת העל לראשונה מזה 30 שנה ובעיר כבר מתרגשים והאולם צפוי להיות מלא מפה לפה. האקס פקטור של נתי כהן בסדרה עד כה הוא גל איתן שקולע 12.3 נק' למשחק בסדרה ב-62 אחוז לשלוש. בקרית גת ירצו לשחזר את רמת האגריסביות בהגנה שנעלמה במשחק הקודם ולהגביל את השלשות של קרית אתא שקלעה ב-50 אחוז ביום שישי.


עירוני קרית אתא אמנם הצליחה למנוע חגיגות באולמה הביתי, אבל לנציגת הקריות יש עוד דרך ארוכה מאד לעבור כדי לעשות את המהפך הגדול. מה שבלט אצל אתא ביום שישי האחרון ואותו היא תצטרך להמשיך גם במשחק הרביעי, זה השליטה מתחת לסלים. במשחק השלישי קריית גת קטפה רק 24 ריב', הכמות הכי נמוכה שלה העונה. זה התבטא בכך שטרנס ווטסון, הגבוה המצטיין של הקבוצה מהדרום, הציג את אחד ממשחקיו החלשים בקרית גת כשסיים עם 6 נק' ו-2 כדורים חוזרים בלבד (כמות הרב' הכי נמוכה שלקח השנה). לאחר המשחק השלישי ציין שרון אברהמי שהחזרה לדברים שמאפיינים את קבוצתו, בהן האגרסיביות והסגירות בהגנה, עזרה לקרייתים להישאר בחיים. מבחינה התקפית, האורחת מקבלת את התפוקה הרגילה מצד דאליס ג'ויינר, גיא דותן ובייחוד מתומר גינת, שרושם ממוצעי דאבל-דאבל נהדרים בסדרה עד עכשיו (16.3 נק' ו- 11.3 ריב'). ג'וליאן מילס התפוצץ אצל אתא ביום שישי האחרון עם 28 נק' ואברהמי יצטרך אותו בפורמה דומה כדי לצאת מהדרום עם השוויון. מצד שני - אוראל לב, לירן מורן וסיימון פארין מאד מאכזבים אצל נציגת הקריות כשבאף משחק בגמר הם לא קלעו בדו ספרתי ויהיו חייבים להעלות את הרמה שלהם בהתקפה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();