איתן חודר את הגנת אתא (אלברט דישי)



לאומית: נצחון שני לקרית גת
ניב שמולי ,18/05/2015

החניכים של נתי כהן התפוצצו ב-15 הדקות האחרונות בדרך לנצחון 75:101 ו-2:0 בסדרה. טרוויס רלפורד הוביל 5 קלעים בספרות כפולות כאשר גם להופמן ולאיתן היה משחק נהדר. מנגד, קרית אתא התפרקה העונה לראשונה, ספגה תבוסה כואבת ותנסה ביום שישי לזכות בנצחון ראשון בסדרה.

-- ניב שמולי --

לזה אף אחד לא ציפה. מכבי קרית גת הביסה את עירוני קרית אתא 75:101 עם תצוגה התקפית מרשימה. סיפור המשחק למעשה מתנקז לאמצע הרבע השלישי כשהאורחים צימקו ל-6 הפרש, אך החטיאו מספר זריקות ואז התעורר גל איתן שקבר שלוש שלשות רצופות שחתמו את המשחק. ביום שישי תוכל קרית גת להניף את הצלחת ולהשלים עלייה לליגת העל במשחק חוץ בקרית אתא.

מכבי קרית גת - עירוני קרית אתא 75:101

קרית גת עלתה בחמישייה עם ליאור ליפשיץ, אלעד הופמן, טרוויס רלפורד,יוני ניר, טרנס ווטסון.
מנגד בקרית אתא עלו גיא דותן, לירן מורן, ג'וליאן מילס, ג'ורדן לואיס, דאליס ג'ויינר.

המקומיים פתחו בהתלהבות ועלו ל-0:9 מהיר אותו חתם ליפשיץ בסל קל. קרית אתא נכנסה לעניינים אט אט עם 5 נק' רצופות של דותן - 9:12. הופמן המשיך באותו הכושר מהמשחק הקודם ושלשה שלו קבעה 11:21, 4 דקות לסוף הרבע. האורחים יצאו לריצת 0-9 שהסתיימה בשלשה של דותן במעבר, הסיומת היתה של קרית גת שירדה ביתרון 20:25. הופמן קלע את השלשה השלישית שלו ופיסצקי תרם אחת משלו שהקפיצה את הקהל - 22:31. האורחים לא הצליחו לבצע עצירות בהגנה ומנגד המקומיים הצליחו שוב לברוח ל-27:36 שגרם לשרון אברהמי לקחת פסק זמן, 6 דקות למחצית. קרית אתא ניסתה ללכת פנימה אבל גם קרית גת הראתה שיש לה מה למכור עם סלים של ניר ו-ווטסון שקבעו 34:44, 2 דקות למחצית. עד למחצית המגמה נשמרה והלוח הראה 36:47 לביתיים ששלטו ביד רמה.

גיא דותן פתח את הרבע השלישי בשלשה ולירן מורן הוסיף נק' בכורה שצימקו ל-42:49. אברהמי התרעם על אי שריקה של השופטים ומנגד ליפשיץ הרגיע את קבוצתו עם 5 נק' רצופות. המקומיים לא נרגעו ואיבוד כדור של דותן עלה בשלשה של גל איתן שגרמה לאברהמי להזעיק פסק זמן בהול במצב של 48:62. שתי שלשות נוספטת של גל איתן קבעה יתרון שיא - 50:68, 3 דקות לרבע הקובע. קרית אתא צימצמה מעט לקראת סוף הרבע, אולם סל ועבירה של ווטסון הביא את קרית גת ליתרון 57:72 לאחר שלושה רבעים. קרית אתא הלכה פנימה לג'ויינר וזה השתלם לה, אך גם כשהצליחה לייצר עצירות ריב' ההתקפה היה בעוכריה, 64:78 3 דקות מפתיחת הרבע. הקבוצות ירדו לפסק זמן וממנו חזרה רק קבוצה אחת, קרית גת עם רלפורד עשתה סלים קלים במתפרצות והלוח הראה 64:90. מכאן והלאה קיבלנו גארבג' טיים ובסיומו חגגו המקומיים וי שני בסדרה.


קלעים:
לקרית גת: טרוויס רלפורד 23 נק', אלעד הופמן (4/4 ל-3) 20 נק', טרנס ווטסון (10 ריב') 18 נק', יוני ניר (15 ריב') 12 נק', גל איתן 11 נק', ליאור ליפשיץ 9 נק', תומר פיסצקי 5 נק', שגיב דוד 4 נק', אורן דגני (3 אס') לא קלע.

לקרית אתא: תומר גינת (10 ריב') 17 נק', דאליס ג'ויינר 16 נק', גיא דותן (3/4 ל-3) 13 נק', סיימון פארין וג'וליאן מילס 9 נק' כ"א, אוראל לב 5 נק', לירן מורן ואלאור טורג'מן 3 נק' כ"א.

תגובות:
נתי כהן יודע שהסדרה לא נגמרה ואמר: "לא באנו שאננים, ידענו למרות שניצחנו בקרית אתא זה לא נגמר. בסדרה כל כך ארוכה לכל משחק יש חיים משלו, באנו נכון גם מנטלית וגם מקצועית. זה נשמע קלישאה אבל אנחנו צריכים עוד נצחון אחד. ההפרש מטעה כי זה היה הרבה יותר קשה מהתוצאה הסופית". על המשך הדרך אמר: "אני לא מסתכל על סדרה כסדרה אלא לוקח את זה משחק-משחק, נעשה את ההתאמות הנוספות ונשתדל לעשות הכל כדי לנצח".

"ב-12 הדקות האחרונות התפרקנו ולא צריך לברוח מזה", אמר שרון אברהמי והוסיף: "פתחנו את החצי השני טוב והורדנו את ההפרש אבל פספסנו ליי-אפים קלים וזה עלה לנו בצד השני. אסור שיקרה מה שקרה לנו בסיום, שחקנים לא שמרו והלכו לבד - כל מה שלא מאפיין אותנו העונה". על השאלה האם זהו משבר ראשון העונה שבא בזמן לא טוב הגיב: "זה משהו שלא קרה לנו בהרכב הזה, אבל אין זמן כעת לבכות או לרחם על עצמנו. ביום שישי נבוא להראות מאיזה חומר אנחנו עשויים, אם ננצח את המשחק הבא הסדרה פתוחה לגמרי. נצטרך לחזור לדברים הבסיסיים שאיפיינו אותנו לאורך כל העונה ולקחת בכח את המשחק הזה".


בדרך לסוויפ? קרית גת בסיום (אלברט דישי)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();