לאומית: קרית גת רוצה נצחון שני
ניב שמולי ,17/05/2015

כשהיא עם נצחון חוץ במפגש הראשון בסדרה, חוזרת קרית גת הביתה בתקווה לעלות ל-0:2. מנגד, בקרית אתא יודעים שהפסד עלול לחרוץ את גורלם ויגיעו בידיעה שאין דרך חזרה. האם העונה הנהדרת של קרית אתא תרד לטימיון? התשובות מחר.

-- ניב שמולי --

מכבי קרית גת - עירוני קרית אתא

אולם אלון, 19:00

הנצחון במשחק הבכורה של הסדרה של מכבי קרית גת שיבש את כל התכניות. הקבוצה של נתי כהן הציגה משחק הגנה משובח ושיבשה את כל ההתקפה של קרית אתא שבדקות רבות נראתה אבודה וחסרת פתרונות. אלעד הופמן היה נהדר בשני צידי המגרש והיה ניכר שהנסיון של החבורה מהדרום עשה את ההבדל. גם נתי כהן יודע שבמשחק השני הוא יצטרך לעשות התאמות והכנות שונות מכיוון שקרית אתא תבוא להחזיר לעצמה את הביתיות. בקבוצה מצפים לאולם מלא ואווירה חמה לאחר שהצליחו להקדים את משחק הכדורגל שנערך באשקלון כך שלא יתנגש עם המשחק.


מנגד, בעירוני קרית אתא לא ציפו לספוג את הפסדם הראשון בבית דווקא בפתיחת סדרת הגמר. ההתקפה של הקבוצה מהקריות נראתה בלא מעט דקות לא בעניינים והפגינה אחוזי קליעה נמוכים. מה שיכול לעודד את שרון אברהמי זה שקיים סיכוי קלוש שהקבוצה שלו תציג שוב את אותו המשחק ובאותם האחוזים. עם זאת, קרית אתא כבר חזרה למשחק ולא היתה רחוקה מלחולל מהפך, אך שתי החלטות רעות - אחת בהגנה ואחת בהתקפה עלו להם במשחק ובמקרה של סיום צמוד יצטרכו הצפוניים להפגין יותר ריכוז.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();