משחק ענק שלו. הופמן.



לאומית: לגמר חוקים משלו
ניב שמולי ,14/05/2015

לאחר 16 נצחונות ביתיים רצופים הפסידה קרית אתא דווקא במשחק החשוב של העונה 69:65 לאחר שלשת קלאץ' של ליפשיץ. אלעד הופמן היה נהדר עם 20 נק' ו-4 חטיפות, מנגד המקומיים איבדו 19 כדורים וגם את יתרון הביתיות. ביום שני הסדרה יורדת דרומה למשחק מספר 2.

עירוני קרית אתא - מכבי קרית גת 69:65

-- ניב שמולי --

החמישייה של קרית אתא כללה את גיא דותן, ג'וליאן מילס, לירן מורן, ג'ורדן לואיס, דאליס ג'ויינר.
מנגד, בקרית גת עלו ליאור ליפשיץ, אלעד הופמן, טרוויס רלפורד, יוני ניר, טרנס ווטסון.

אלעד הופמן פתח היטב עם 4 נק' מהירות, מנגד קרית אתא ניסתה את כוחה מחוץ לקשת עד שג'ויינר קלע סל שדה ראשון לאחר כמעט 4 דקות. שתי הקבוצות הרבו לאבד ולהחטיא בפתיחה עד שג'ורדן קבע 7:9 בשלשה, 6 דקות מהפתיחה. גיא דותן מצא את פארין לשלשה במעבר ובתום הרבע הראשון 13:16 לביתיים. האחוזים הנמוכים מהשדה נמשכו גם בפתיחת הרבע השני ופיסצקי, שתרם הרבה מהספסל, תפר שלשה ראשונה לקבוצתו והופמן עם נק' במתפרצת קבע 21:18, 7 דקות לסיום. גינת ולב הוציאו את קרית אתא מהקפאון - 25:24, 5 דקות למחצית כשנתי כהן מזעיק פסק זמן. הופמן השתלט על ריב' ובהתקפה שלאחר מכן ניצל מטעות שיפוט שהיתה מקנה לו עבירה שלישית. הדרומיים קלעו 7 נק' רצופות ללא מענה וברחו ליתרון 38:32 במחצית.

ג'ויינר דאליס בלט אצל המקומיים עם 10 נק', אלעד הופמן בלט עם 14 נק' לקרית גת.
שתי הקבוצות קלעו ביחד במחצית 3/22 ל-3 ואיבדו 13 כדורים מתוכם 9 של קרית אתא.

מילס מצא את גינת לסל קל אבל לנתי כהן היה את אלעד הופמן הנהדר שהמשיך ביכולת שלו מהחצי הקודם - 40:34, 3 דקות מפתיחת הרבע. קרית אתא לא מצאה את עצמה בהתקפה ועבדה קשה בכל פוזישן להשיג סל. דווקא סל קשה של דותן עם סוף שעון ה-24 צלל פנימה אבל רלפורד עם 4 נק' רצופות ושלשה של איתן קבעו יתרון שיא 49:37, 4 דקות לרבע המכריע. מילס קלע 4 נק' רצופות במתפרצת אבל רלפורד הרגיע את הקהל בשלשה - 52:41. איתן ומילס החליפו שלשות והורידו את הקבוצות לרבע הרביעי ביתרון לאורחים 56:46. המקומיים המשיכו לאבד בפתיחת הרבע האחרון, מנגד קרית גת המשיכה להראות סבלנות בהתקפה ושמרה על היתרון, 58:46. המקומיים הצליחו לצמק מעט בזכות לחץ בהגנה ונתי כהן מיד הזעיק פסק זמן במצב של 60:52, 4:44 לסיום. פארין בשלשה הקפיץ את הקהל הלבן ומילס מהקו צימק ל-63:59, 3 דקות לסיום. הופמן לא התכוון לתת למשחק לברוח לו מהיד וקלע סל חשוב, אלא שסל גדול של פארין בתוספת חטיפה של דותן כפן שיוויון 65:65, 1:15 לסיום. ליפשיץ קלע שלשה אדירה ומכאן קרית אתא לא יכלה לחזור.

קלעים:
לקרית אתא: תומר גינת (14 ריב')ג'ויינר דאליס וג'וליאן מילס (13 ריב') 14 נק' כ"א, סיימון פארין וגיא דותן 8 נק' כ"א, אוראל לב 4 נק', ג'ורדן לואיס 3 נק'.

לקרית גת: אלעד הופמן (4 חטיפות) 20 נק', טרוויס רלפורד 12 נק', גל איתן 10 נק', יוני ניר ותומר פיסצקי 7 נק' כ"א, ליאור ליפשיץ (5 אס') וטרנס ווטסון 5 נק' כ"א, שגיב דוד 3 נק'.

תגובות:
שרון אברהמי: "זה לא נעים. לא תכננו להפסיד אבל לא היינו מספיק טובים בהתקפה עם הרבה איבודים ואחוזים רעים מהשלוש. לפני המשחק היתי חותם על לעצור אותם על 69 נק', נצטרך כעת לעשות את ההתאמות למשחק הבא ולעשות דברים אחרת בצד ההתקפי".

"בסופו של דבר מה שניצח את המשחק זה ההגנה שלנו", פתח נתי כהן והמשיך: ""ידענו לשמור אותם טוב ואני שמח על כך. משחקים כאלה מנצחים בסל גדול או עצירה גדולה וליפשיץ הביא לנו את זה. בסוף איבדנו את ההפרש שלנו אבל זה חלק מהמשחק, נצטרך לעשות את ההתאמות הנוספות כי קרית אתא קבוצה גאה שתעשה הכל כדי לבוא ביום שני כדי לפוצץ ולנצח".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();