לאומית: ברק דמציאן יחליף את דרור בריגר
ניב שמולי ,11/05/2015

לאחר שלוש עונות על הקווים במדי הפועל כפר סבא, דרור בריגר פינה את מקומו לטובת ברק דמיציאן. האחרון הוליך העונה את כצנלסון כפ"ס לגמר התיכונים ועשה את כל דרך האימון שלו במועדון מהשרון.

-- ניב שמולי --


מספר ימים לאחר תום העונה עבור קבוצות הפלייאוף התחתון, נראה שיש כבר הכנות לעונה הבאה. הפועל כפ"ס היא הראשונה להודיע על מאמן לעונה הבאה כאשר דרור בריגר יפנה את מקומו לטובת ברק דמציאן. בריגר, יש לציין, התבטא בראיון בסוף המשחק ברמלה, בו ניצלה כפ"ס מירידה בזכות נצחון, וכבר אז היה נראה כי זהו משחקו האחרון בקבוצה.

בהנהלת הירוקים לא חיכו זמן רב וכבר בתחילת השבוע סגרו עם ברק דמציאן, בן ה-32, לעונה הקרובה. דמציאן הוליך העונה את כצנלסון כפ"ס למעמד הגמר בליגת התיכונים ובדרך עבר גם במחלקות הנוער של המועדון. העונה הבאה תהיה עונת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת לאחר שעשה את כל הדרך המקצועית שלו כמאמן במועדון מהשרון. המאמן המוכשר עבר את כל השלבים בדרך לקבוצה הבוגרת כשתיפקד כמאמן הנערים, הנוער ובשנים האחרונות כמנהל המקצועי של המועדון. בתקופותו של הוד בן הרצל היה דמציאן עוזרו.

ברק דמציאן אמר לאחר החתימה: "אני חושב שזה חשוב מאד שכפ"ס נשארה בליגה השנייה. הוד בן הרצל ודרור בריגר עשו עבודה נהדרת בקידום השחקנים הצעירים ובכלל ואני מקווה להמשיך בקו הזה. כבר הוכח שכפ"ס זה מקום טוב לכל שחקן לקבל במה ואנחנו נמשיך להוכיח את זה. אני מודה להנהלה על האמון בי וכמו שהמועדון יודע לגדל שחקנים, הוא גם יודע לגדל מאמנים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();