לאומית: קרית אתא ונתניה במשחק על כל הקופה
ניב שמולי ,09/05/2015

הסדרה הנהדרת בין קרית אתא לנתניה תסתיים הערב (שני) במשחק שלישי קובע בסופו תעלה המנצחת לסדרת הגמר מול קרית גת שתחל ביום חמישי. שני המאמנים כבר מוכנים למשחק ושלחו מסרים ברורים.

עירוני קרית אתא - ברק נתניה

רמז, 19:00
המצב בסדרה: 1-1 (70:78 לקרית אתא ו-78:84 לנתניה)

בעירוני קרית אתא רשאים להרגיש מאוכזבים אחרי שהחמיצו הזדמנות לעלות לגמר בשבוע שעבר. אמנם 6 נק' גדולות של ליאור שגב בדקה וחצי האחרונה הן אלו שמנעו מאתא לנצח, אבל כשנציגת הקריות ספגה באותו משחק 30 נק' ברבע האחרון, טוב לא יכל לצאת מזה, גם אם הקבוצה מעיר היהלומים איבדה 21 כדורים. אתא לא תוכל להרשות לעצמה אפילו רבע אחד הגנתי לא טוב במשחק ממנו אין דרך חזרה. עוד סיבה להפסד קבוצתו של שרון אברהמי זה האחוזים הלא טובים מהשדה, משם קלעה ב-40 אחוז. זה התאפיין בכך ש-5 שחקנים (לירן מורן, גיא דותן, אוראל לב, תומר גינת וג'ורדן לואיס) רשמו במשותף 6/31 (!) מהשדה. אף אחד מהחמישה לא קלע בדו ספרתי ואתא תצטרך מהם תפוקה משמעותית יותר. אגב, למרות שהיא ראשונה מבין הקבוצות בלאומית באחוזים מהשלוש, אתא אחרונה באחוזים כוללים מהשדה (43.3 אחוז), כך שההתקפה שלהם תהיה חייבת להיות במיטבה. השלישייה הגדולה של נתניה שגב-בראון-מארגיני, הייתה אחראית ל-77 אחוז מהנק' שלה בשבוע שעבר. זו עלייה משמעותית מהמפגש הראשון בסדרה, אז השלושה הסתפקו ב-69 אחוז מהנק' של קבוצתם. הפסד של אתא יהיה סיום עגום לעונה נפלאה וכשהיא עדיין בלתי מנוצחת בביתה, היא תקווה שהנתון המאד משמעותי הזה לא ישתנה דווקא בקרב המכריע. יש להאמין שהאולם ברמז יהיה מלא עד אפס מקום כדי שזה ייתן את התמיכה האידיאלית שהקבוצה זקוקה לה.

שרון אברהמי מחכה בקוצר רוח לאורחת: "יש התעניינות מאד גדולה מצד הקהל שלנו ואנחנו מצפים לאולם מלא. מצפה לנו משחק גדול בין שתי קבוצות מצוינות ואנחנו מתכוננים אליו בהתאם, נכין כמה הפתעות שלא עשינו עד כה בסדרה. אנחנו מאד מכבדים את נתניה אבל אנו מאד בטוחים בכוח שלנו. עבדנו כל השנה בשביל יתרון הביתיות בדיוק בשביל מצבים כאלה ועצם העובדה שעוד לא הפסדנו בבית השנה נותנת לנו את האמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה".


מעט מאד אנשים האמינו בטרם הסדרה שברק נתניה תגרור את קרית אתא לשלושה משחקים. אולם תכניות לחוד ומציאות לחוד והקבוצה הלוחמת של עידן פלדה השיגה נצחון ביתי במשחק השני ומוצאת עצמה מרחק 40 דקות ממעמד הגמר. בקבוצה יודעים שהם לא היו רחוקים מלנצח גם את המשחק הראשון בסדרה ובעונה הסדירה הפסידו בקריות רק לאחר שתי הארכות, כך שיש אמונה שהם יכולים להיות הראשונים שמנצחים באולם רמז. על מנת לעשות זאת בנתניה יצטרכו לשפר שני אספקטים מהמשחק הקודם - ריב' ההגנה ואיבודי הכדור. הקבוצה של שרון אברהמי קטפה 14 ריב' התקפה וגרמה לשחקני נתניה ל-21 איבודי כדור. אם בעיר היהולמים ישפרו את שני הנתונים הללו, הסיכויים לראות את נתניה בגמר יעלו.

עידן פלדה אמר לקראת המשחק: "אין ספק שקרית אתא קבוצה נהדרת עם מאמן מעולה. אנחנו מבינים שהם עדיין לא הפסידו בבית העונה והם מאד בלחץ לקראת המשחק הקרוב. אני מקווה שהקבוצה שתשחק טוב יותר תנצח ושזה לא יהיה קשור להחלטות שיפוט".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();