איתי לוי הבטיח הישארות, מי יצטרף אליו?



לאומית: מחזור סיום בבית התחתון
ניב שמולי ,06/05/2015

הערב (חמישי) נדע מי היורדת השנייה לליגה הארצית שתחבור לרמלה. רעננה יודעת שהיא חייבת לנצח, אך לא תלויה בעצמה ותקווה להפסד של הוד"ש לרמה"ש, כפ"ס יודעת שנצחון שלה על רמלה ישאיר אותה בליגה. כל התרחישים בפנים.

טבלת הבית התחתון אחרי מחזור 30:
1. אשקלון 16-14
2. הוד"ש 18-12
3. רמה"ש 18-12
4. כפ"ס 19-11
5. רעננה 19-11
6. רמלה 28-2

מבחינת מכבי רעננה המצב פשוט מאד - הקבוצה מפנינת השרון חייבת לנצח את אשקלון, כל תוצאה אחרת תוריד אותה ליגה ותשאיר את הוד"ש וכפ"ס. לרעננה יש שני תסריטים אחד ריאלי יותר ואחד פחות. התרחיש הפחות סביר הוא נצחון של רמלה על כפ"ס, ואילו התרחיש היותר הגיוני הוא נצחון של כפ"ס והפסד של הוד"ש. במצב כזה יווצר בית משולש בין שבסופו תרד הוד"ש לליגה הארצית. שוב, התרחישים בהן רעננה תישאר יתקיימו רק במידה והיא תנצח את אשקלון.

שימו לב - כל המשחקים יחלו בשעה 20:00 והמפגש בין הוד"ש לרמה"ש יועבר בשידור ישיר במסגרת ערב הכדורסל של ישראל בערוץ הספורט.

מכבי רעננה - אליצור אשקלון

מטרווסט, 20:00
מפגשי העונה: 1-1 (103:96 לרעננה ו-94:80 לאשקלון)

ההפסד בתחילת השבוע של מכבי רעננה היה אחד האכזריים שידעה הקבוצה בשנים האחרונות וכעת הדברים לא תלויים עוד בחניכים של יוסי בונן. ברעננה יהיו חייבים לנצח את אשקלון ולקוות לבשורות טובות משאר המגרשים, בדגש על המשחק בין הוד"ש לרמה"ש. הרבה מהנטל ההגנתי צפוי להיות על כתפיו של אלכס פרנקלין שאמור לשמור את דודו שמריז, בהתקפה אריק ווייז ינסה לנצל את יתרון המסה שלו בצבע.

לעומת זאת, אליצור אשקלון כבר הבטיחה את הישארותה בליגה לפני מספר שבועות ובקבוצה רק רוצים לסיים את העונה המסוייטת שעברה עליהם ולהתכונן לקיץ כאשר לאבי טטרו יש חוזה גם לעונה הבאה.


מכבי הוד השרון - א.ס רמת השרון

עתידים, 20:00
מפגשי העונה: 1-1 (90:68 להוד"ש ו-85:71 לרמה"ש)

לאחר חצי ראשון מגומגם יצאה מכבי הוד השרון כמו מלוע של תותח לחצי השני ורשמה נצחון בכפ"ס. כעת, על החניכים של עמי נאווי לרשום וי נוסף שיבטיח להם את ההישארות בליגה, לעומת זאת במקרה של הפסד תהיה הוד"ש תלויה בשאר התוצאות. רוב הנטל צפוי להמשיך ליפול על עדי כהן סבן וג'רמי אלן ויהיה מעניין לראות איך הקבוצה תתמודד עם כל הלחץ במשחק הכי חשוב שלה העונה.

מנגד, א.ס רמת השרון תגיע למשחק בראש שקט לאחר שהבטיחה את הישארותה בליגה. למרות זאת, בקבוצה מבטיחים לשמור על רוח ספורטיבית ויבואו לנצח את המשחק. תמיר בלאט, שמחזיק בכרטיס הכפול, יעמוד לרשות הקבוצה לאחר שהפועל ת"א שיחררה אותו ממשחקה מול גלבוע/גליל שייערך בדיוק באותה השעה.


אליצור רמלה - הפועל כפר סבא

קרית מנחם, 20:00
מפגשי העונה: 2-0 לכפ"ס (65:87 ו-98:80)

אם באליצור רמלה היו מתייחסים ברצינות לבית התחתון, אולי עוד היינו רואים פה הפתעה ודרמה על קו סיום. אולם המציאות שונה לגמרי ולאחר שכבר ויתרה על העונה הנוכחית ברמלה יעבירו עוד 40 דקות בדרך לארצית והפועל כפר סבא אמורה לנצל זאת על מנת לנצח ללא קושי ולשרוד בליגה. אגב, הקבוצה של אבי סוכר, שכזכור שיחררה את בילי ווייט, תופיע גם ללא אנתוני פישר שנפצע ברגלו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();