ברוך, בבאר שבע חושבים רחוק



לאומית: ב"ש ור"ג/גבעתיים מכינות את הקרקע
ניב שמולי ,04/05/2015

שתי העולות החדשות כבר מתחילות להתכונן במרץ לקראת העונה הבאה: ישראל ברוך ויניב ויצמן, שני המאמנים שעלו ליגה, ימשיכו בקבוצותיהם שרוצות המשכיות גם בסגל.

-- ניב שמולי --

נראה שקיץ מעניין הולך לעבור עלינו מבחינת העולות החדשות לליגה הלאומית. הפועל ר"ג/גבעתיים הודיעה בסוף השבוע שעבר על החתמתו של יניב ויצמן גם לעונת 2015/16. המאמן, שעלה עם הקבוצה מליגה א' לליגה הלאומית, אמר לאתר 'ספסל': "אנחנו ממשיכים בדרך שהתחלנו לפני ארבע שנים. הפועל ר"ג/גבעתיים זה מועדון עם מסורת, היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח עם מחלקת נוער מפוארת בניהולו של עמוס פרישמן שהוציאה שחקנים לליגות הבכירות. שחקנים שהגיעו לקבוצה מצאו בה בית חם ואנחנו הולכים מספר שנים ביחד, אני מאד אשמח אם נצליח לשמור על המשכיות ובטוח שהשחקנים החדשים שיצורפו ישתלבו מהר ויהנו מחוויה מיוחדת בנוף הכדורסל הישראלי. אנחנו עובדים בכל המרץ כדי לבנות קבוצה שכל הקהל המדהים שלנו יהיה גאה בה".

בינתיים, אור זינדרמן העדיף להישאר בליגה הארצית וחתם בקבוצת הכוכבים שנרקמת בהפועל חיפה.

העולה החדשה הנוספת, הפועל באר שבע, עושה גם היא קולות בהכנה לעונה ואין ספק כי הקבוצה מבירת הנגב תוסיף המון צבע לליגה. בימים הקרובים תתכנס הנהלת הקבוצה לגבש תקציב על מנת לבנות סגל ראוי וחזק לליגה כאשר המטרה היא להשאיר את השלד הישראלי מאשתקד.

ישראל ברוך, שסחב את הקבוצה מליגה ב' ורשם 3 עליות ברציפות אמר: "אני ממשיך לעוד עונה בפרוייקט המבורך שנבנה בבאר שבע בתקווה לעשות קבוצה כמה שיותר חזקה לקראת העונה הבאה. אנחנו הולכים לנסות להתמודד על עליית ליגה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();