לאומית: נתניה וגליל עליון רוצות משחק נוסף
ניב שמולי ,04/05/2015

קרית אתא וקרית גת באות לנתניה וגליל עם יתרון ורצון לגמור את הסדרה בדרך לגמר ביניהן, אך קל זה לא הולך להיות. שתי המפסידות של המשחק הראשון יזיעו עד השניה האחרונה ויקוו להימנע מסוויפ בדרך למשחק שלישי.

-- יאיר תגר, ולדי מויסייב, ניב שמולי --

הפריוויו הנרחב שלנו לחצי הגמר עם כל המפתחות, אנשי המפתח והציפיות



הפועל גליל עליון - מכבי קרית גת

כפר בלום, 19:00
במשחק הראשון: 82:91 לקרית גת

הפועל גליל עליון יודעת שהיכולת במשחק הראשון לא תספיק לה כדי לנצח את קרית גת. הקבוצה של זיו ברתנא היתה רכה מאד בהגנה ולא הצליחה לבצע עצירות שיקרבו אותה לדרומיים וירדה מנצחת. "אנחנו מאד רוצים לחזור לפה", אמר זיו ברתנא מיד בסיום המשחק בקרית גת ביום שישי ועל מנת לעשות זאת יצטרכו לקבל תרומה מקוטי קלארק ואנטון קזרנובסקי. העבודה ההגנתית על טרנס ווטסון היתה טובה מבחינת הצפוניים שנכשלו בכיסוי על אלעד הופמן וגל איתן שקלעו ביחד 38 נק'. אספקט נוסף שיהיה קריטי הוא הקליעה לשלוש שאיפיינה את גליל עליון בסדרה עם מגדל העמק ולא באה לידי ביטוי במשחק הראשון בסדרה וכמו כן ריב' ההתקפה של קרית גת.

"נצטרך לעצור את משחק הריצה של גליל ולשלוט בריבאונד", כך אמר לאחר הנצחון ביום שישי נתי כהן, מאמנה של מכבי קרית גת. בקבוצה הדרומית יכולים להיות מעודדים מהנצחון האחרון שהגיע גם בלי יכולת שיא של טרנס ווטסון כאשר הישראלים סוחפים את הקבוצה. בצוות המקצועי יכולים להיות מרוצים מריב' ההתקפה של הקבוצה (15) ומכמות האיבודים המועטה (10) שמנעה מגליל עליון לרוץ. בקרית גת ירצו לעבור את פתיחת המשחק בשלום ולא להיקלע לפיגור כבר מההתחלה שיאלץ אותם לרדוף אחר הצפוניים.

ברק נתניה - עירוני קרית אתא

כפר בלום, 19:00
במשחק הראשון: 70:78 לקרית אתא

איך שזה נראה כרגע, עולם כמנהגו נוהג מבחינתה של עירוני קרית אתא: היא עדיין בלתי מנוצחת בביתה, יש באמתחתה 10 נצחונות רצופים ונצחון נוסף שלה השבוע באולם ישורון יקרב אותה מרחק 3 נצחונות מהכרטיס הנכסף לליגת העל. ביום לא מבריק בהתקפה, ההגנה שוב הייתה הסיבה המרכזית שעזרה לאתא לעלות ל-0:1 בסדרה, כאשר היה זה משחק שביעי ברציפות (ו-20 העונה) בו עצרה את היריבה שלה על פחות מ-80 נק'. אבל אם יש משהו שאמור להדיר שינה ממאמנה שרון אברהמי אלו הם האחוזים הלא טובים של קבוצתו מהעונשין. במשחק הראשון בחצי הגמר אתא רשמה את האחוז הכי גרוע שלה העונה מהקו, 45 בלבד (14/31). מעניין דווקא שבמשחקי חוץ הקרייתים קולעים בקרוב ל-70 אחוז מהעונשין לעומת 64 ברמז. מבחינת הסגל שלו, אברהמי קיבל בשישי האחרון מחצית שנייה נהדרת בהתקפה ובהגנה מצד תומר גינת שסיים עם דאבל-דאבל מרשים של 16 נק' (כולם בחצי השני) ו-11 ריב' להם הוסיף גם 4 חט', כאשר גיא דותן ידע לספק את הפעולות הקריטיות במאני טיים עם אס' לגינת ושלשה בחצי דקה האחרונה שסגרה עניין שמביאות את הקבוצה במצב רוח טוב לקראת ההתמודדות.

כמה אכזבה יכולה להרגיש ברק נתניה על ההפסד במשחק הראשון בסדרה. החבורה מעיר היהלומים השיגה את התסריט עליו חלמה - סוף צמוד שעלול להלחיץ את קרית אתא, אלא ששתי שלשות גדולות של הקרייתים סגרו את הסיפור ונתניה יצאה בלי הנצחון. למשחק הקרוב מגיעה הקבוצה בדיוק באותו מצב בו היתה בסיבוב הקודם - משחק ביתי עם הגב לקיר והיא תקווה לעמוד שוב במשימה ולהביא את הסדרה למשחק שלישי. איגור סימין יהיה חייב לספק יותר מהתפוקה במשחק הקודם בו קלע 2 נק' בלבד ב-1/6 מהשדה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();