מ-4 ייצאו 2



לאומית: אין דרך חזרה
ניב שמולי ,27/04/2015

שתי קבוצות נוספות יגיעו הערב לסוף דרכן העונה. מגדל העמק תארח את גליל עליון ועפולה את נתניה לקרבות מרתקים שאמורים להיות מוכרעים בתום דרמה. קרית אתא וקרית גת כבר ממתינות בחצי הגמר שייפתח בשישי.

-- ערן פז, ספיר רון, ניב שמולי --

הפריוויו הנרחב שלנו לפלייאוף עם כל המפתחות, אנשי המפתח והציפיות


בעין מקצועית עם זווית אחרת על הסדרות שקיבלנו עד כה


הפועל עפולה - ברק נתניה

גן-נר, 19:00
המצב בסדרה: 1-1

בהפועל עפולה שבו צפונה ביום שישי בתחושה חמוצה אחרי שהרגישו כי יכלו לגנוב ניצחון בנתניה ולהדיח אותה. זה היה משחק אגרסיבי ועצבני כאשר שחקניו של דוד אלהרר חזרו בגדול וניצחו את הרבעים השני והרביעי, אך הנתנייתים שמרו על הביתיות. בבירת העמק מתכוננים למשחק האחרון והקריטי שיארחו באולם בגן-נר, בו יצטרכו להציג יכולת התקפית גבוהה לאחר שהיריבה שלטה בקצב בשני המשחקים האחרונים. בעפולה יצטרכו לבוא לידי ביטוי גיא לביא, גלעד קרני ועמית גרשון שהציגו יכולת טובה עד כה בסדרה. צפוי לנו משחק צמוד, אמוציונלי וקובע גורלות, בקבוצה מקווים שצמד הזרים שורטר-לאבו יגיעו במיטבם, מה שבטוח - בדרך לחצי הגמר שום דבר לא סגור עד השניה האחרונה.

זריקה אחת של שאנטון שורטר הפרידה בין משחק שלישי לסיום העונה של ברק נתניה. למזלה, הכדור של שורטר לא נכנס (נתקע בין החישוק לסל) והחניכים של עידן פלדה ניצחו את המשחק. בנתניה קיבלו במשחק הקודם את דניאל דנינו ששוחרר מהצבא ותרם דקות מנוחה, אך הפעם הוא לא יהיה והנטל שוב ייפול על שבעה שחקנים. "נצטרך הרבה בלוני חמצן", אמר עידן פלדה עם סיום המשחק השני ובצדק. ארבעה שחקנים בנתניה שיחקו לפחות 34 דקות ובקבוצה יקוו שכולם יגיעו רעננים.


הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון

19:00 ,יערת העמק
המצב בסדרה: 1-1

הפועל מגדל העמק ידעה שכל העונה הנהדרת שלה עלולה לרדת לטימיון אם לא תנצח בכפר בלום. החניכים של רועי פרל הפנימו את העניין ועל המגרש היה נראה שהם פשוט רצו יותר מיריבתם. בקבוצה יקוו לאותה היכולת המשופרת שהציגו שחקני המשנה, קיקוס ואיריאלי, שהיו אחראיים לחצי מהשלשות שקלעה קבוצתם. בהנהלת מגדל העמק מקווים לראות אולם מלא באוהדים שידחפו את השחקנים לעבר חצי הגמר.

למרות אווירת ההפתעה והפנינג שנערך מחוץ לכפר בלום, לא הצליחה הפועל גליל עליון לסגור את הסדרה בביתה ומגדל העמק כפתה משחק שלישי. הקבוצה של זיו ברתנא רשמה 22 איבודים כשרובם לא מחויבים למציאות וכך קשה מאד לנצח. גליל עליון כבר הוכיחה בסדרה ובעונה הסדירה שיש לה מאצ'-אפ טוב עם מגדל העמק ולכן אף תוצאה לא תפתיע אף אחד. דני רובין שלא הצליח להיכנס למשחק הקודם, יהיה חייב להופיע למשחק השלישי ולא - הסיכויים של גליל לנצח יפחתו משמעותית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();