ארד לדור- און, ר"ג מקום רביעי
ספסל ,26/04/2015

סופ"ש של גמרים ביורוליג של הכיסאות גלגלים מאחורינו. שחקן הנבחרת אלון דור- און המשחק בצרפת זכה בארד (עם כמעט טריפל דאבל במשחק האחרון), איל"ן ר"ג סיימה במקום הרביעי המכובד כשבעוד שבועיים מחכה לה גמר גביע המדינה. גם לדור- און מחכים משחקים על התארים, עליהם פירטנו בשבוע שעבר.

השגים יפים לנציגים הישראלים ביורוליג לכיסאות גלגלים. בניגוד ליורוליג "הרגיל", בכיסאות גלגלים טורנירי הגמר מתקיימים במספר דרגים ועם 8 קבוצות בכל דרג. כאמור בסופ"ש האחרון קיבלנו נציגות יפה בדמות קבוצת איל"ן ר"ג ואלון דור- און שמשחק בקבוצת Meaux הצרפתית.

אילן ר"ג שיחקה בבית הדרג השלישי, ובבית המוקדם שיחקה מול קבוצות מספרד, צרפת וגרמניה. ר"ג פתחה עם שני ניצחונות על הגרמנים והספרדים, ולמרות הפסד לקבוצה הצרפתית סיימו את הבית במקום הראשון. בחצי הגמר הם פגשו בקבוצה ספרדית נוספת שהיתה גדולה עליהם וניצחה 70:46. היום בצהריים נערך הקרב על מדליית הארד מול אותה קבוצה גרמנית שר"ג ניצחה בבית המוקדם. אבל הפעם זה הלך פחות טוב- הגרמנית הובילו לאורך כל המשחק והצליחו להגדיל את יתרונם ככל שהמשחק התקדם. 20 נקודות של שחקן הנבחרת הצערי עשהאל שאבו לא עזרו, ור"ג מפסידה 61:52 ומסיימת במקום הרביעי המכובד.

Meaux של אלון דור- און שיחקה בבית הגמר בדרג השני שנערך בספרד. את הבית המוקדם היא סיימה עם 2 ניצחונות והפסד שמיקמו אותה במקום השני. בחצי הגמר אחרי משחק צמוד הפסידו הצרפתים 76:72. בקרב על מדליית הארד הם פגשו בCasa Murcia Getafe שגברה עליהם בשלב הבתים. גם כאן התהפכו היוצרות- השגריר שלנו הוביל את קבוצתו במשחק נהדר של 25 נקודות, 13 רב' ו9 אס' (!), בדרך לניצחון 79:67 ומקום על הפודיום.


אילן ר"ג. הישג יפה ביורוליג






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();