נאווי, יסתבך?



בית תחתון: מתקרבים להכרעה
ניב שמולי ,25/04/2015

המחזור השני בבית התחתון ייפתח כבר הערב כשרמה"ש תארח את אליצור רמלה חסרת הכיוון. מחר מצפים לנו שני משחקים מסקרנים - כפ"ס תצא לאשקלון, שנעשנה במשחק ללא קהל, ותרצה להבטיח סופית את הישארותה בליגה, הוד"ש תתארח ברעננה כששתי הקבוצות עמוק בבוץ.

אליצור אשקלון - הפועל כפר סבא

19:30, אולם עירוני אשקלון
בעונה הסדירה: 0-2 לאשקלון

אליצור אשקלון לא השכילה לנצל את יתרון הביתיות שלה בשבוע שעבר ולנצח את רמה"ש וצריכה עוד נצחון אחד על מנת לדעת שגם בעונה הבאה היא תשחק בליגה. הקבוצה נענשה במשחק ללא קהל ובקנס של 2000 ש"ח בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק הליגה נגד עפולה. אם גם הפעם רק דודו שמריז יופיע למשחק ללא עזרה משאר הצוות יהיה לאשקלון לא קל לצאת עם מלוא הנקודות.

מנגד, הפועל כפר סבא יודעת שיש לה הזדמנות נהדרת לאסוף נצחון חוץ. הביתיים, כאמור, ישחקו ללא קהל ובנוסף אינם מצליחים לנצח בבית ונראה שהם די עסוקים בשלל הבעיות שמסביב לקבוצה. כל המשחקים של כפ"ס העונה עם אשקלון היו צמודים וכך צפוי גם הפעם. מי שמראה סימני חיים בשבועות האחרונים הוא דארן דורסי שמציג יכולת משופרת מאז הגיע לארץ. לעומתו, איתן רוטנברג קצת מאכזב לאחרונה עם 7.7 נק' בחמשת המשחקים האחרונים.


מכבי רעננה - מכבי הוד השרון

19:30, מטרווסט
בעונה הסדירה: 0-2 לרעננה

משחק קריטי עבור שתי הקבוצות. מכבי הוד השרון יודעת שאם תפסיד תיגרר עמוק יותר למאבקי התחתית ותהיה במרחק נצחון בלבד מהקו האדום. מכבי רעננה החזירה לשורותיה בשבוע שעבר את אור שלתיאל, שכבר פרש מכדורסל, והוא גמל ב-8 נק' בשבוע שעבר. גיא לויצקי ודן בנק גמרו את העונה, אך יונתן כהן הצעיר שב לסגל וקלע 10 נק' בשבוע שעבר. הפסד של רעננה יהיה בגדר מכה קשה לסיכויי ההישארות שלה בליגה.


במשחק נוסף: א.ס רמת השרון - אליצור רמלה 63:80

לורנזו גורדן הוביל את רמה"ש לניצחון קליל, כשההפרש בשיאו כבר עמד על 28 נקודות. איתמר מור רשם 12 נקודות למקומיים (3/5 מחוץ לקשת), יפתח זיו הוביל את רמלה עם 13. רמה"ש מגדילה (זמנית לפחות) את הפער מהקו האדום ל2 נקודות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();