בן צבי. משחק ענק שלו



לאומית: מגדל העמק ונתניה כפו משחק שלישי, הקריתיות השלימו סוויפ
ניב שמולי ,24/04/2015

מגדל העמק התאוששה מההפסד בבית לגליל ועם משחק ענק של בן צבי (10 חטיפות!) ניצחה 97:83 בדרך למשחק שלישי. גם נתניה הצליחה לנצח במשחק דרמטי את עפולה ולהשוות את הסדרה. קרית אתא וקרית גת טיילו לשלב הבא עם ניצחונות על יבנה ורמת גן בהתאמה שסיימו את העונה.

משחקי הפלייאוף:
ברק נתניה - הפועל עפולה 72:73
אליצור יבנה - עירוני קרית אתא 91:65
עירוני רמת גן - מכבי קרית גת 91:82

הפועל גליל עליון - הפועל מגדל העמק 97:83

-- ערן פז --

הפועל גליל עליון אירחה את הפועל מגדל העמק למשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף. לאחר משחק סוער ועצבני במחצית הראשונה, השיגה מגדל העמק ניצחון חוץ יקר מאוד, 97:83, השוותה את הסדרה וכפתה משחק שלישי, ביום שלישי במגדל העמק. הפועל גליל עליון עלתה עם קוטי קלארק, ג'רמיין ג'ורדן, אנטון קזרנובסקי, רון סבג ודני רובין. מנגד מגדל העמק עם כריס גאסטון, קלי ביידלר, מקסים קיקוס, נועם מטלון וזיו בן צבי.

פתיחת המשחק הייתה שייכת למגדל העמק, עם שתי שלשות של בן צבי ועוד שתיים מקו והם היו עם 8:3 כבר אחרי שתי דקות ואילצו את גליל לקחת פסק זמן. שתי הקבוצות חזרו עם המון אנרגיות ולחץ על הכדור, אבל זו הייתה מגדל העמק שהגדילה עוד קצת את היתרון וחמש דקות מפתיחת המשחק הובילה בתשע, 18:9. ב22:9 גליל שוב ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו הרבה יותר מרוכזת ועם שלוש שלשות הורידו לשש הפרש, 24:18, דבר שאילץ הפעם את מגדל העמק לקחת פסק זמן. עד לסוף הרבע מגדל העמק שמרה על המרחק הסביר מגליל ובסיומו של הרבע, 26:21 לאורחים ממגדל העמק. הרבע השני נפתח עם שתי שלשות של קזרנובסקי וסבג שהפכו את התוצאה לטובת גליל עליון, עם 27:26. המשחק המשיך להיות צמוד ושלשה של אריאלי הפכה שוב את התוצאה לטובת האורחים, 33:32. חמש דקות בתוך הרבע העצבים התחילו לדבר כאשר אור עידה וקוטי קלארק קיבלו עבירה דו צדדית, אחרי שהחליפו ביניהם מהלומות. המתח באולם התחיל לעלות, כאשר הקבוצות החליפו ביניהם את ההובלה. שלשה של ג'ורדן בתוספת שלשה משוגעת של משה רחמים העלו את גליל עליון ליתרון שש, 44:38, שלוש וחצי דקות לסוף הרבע השני. לירז אריאלי עם חמש נקודות רצופות החזיר שוב את היתרון למגדל העמק, 45:44. עד סוף המחצית מגדל העמק עוד הגדילה קצת את יתרונה ובסיום מחצית סוערת מאוד, 55:48 לאורחים.

כריס גאסטון עם 12 נק' וג'רמיין ג'ורדן וקזרנובסקי עם 11 נק' כ"א היו הבולטים במחצית הראשונה בקבוצותיהם.

הרבע השלישי נפתח עם נקודות של גאסטון ובן צבי שהעלו את מגדל העמק ליתרון דו ספרתי, 59:48, יתרון השיא שלהם במשחק עד כה. שלשה מנגד של סבג הורידה ל59:51, אבל מגדל העמק שמרה על קצב המשחק ולא נתנה לגליל להתקרב. עד סוף הרבע גליל לא הצליחו לייצר מומנטום משלהם והאורחים שמרו על מרחק סביר. בסוף הרבע השלישי, 72:63 למגדל העמק. הרבע הרביעי היה המשכו של השלישי, כאשר מגדל העמק שומרת על קצב המשחק ומנגד גליל מנסה בעזרת קליעות מבחוץ לחזור. סל בצבע של גאסטון העלתה שוב את מגדל העמק ליתרון דו ספרתי, 78:67. שלשה של קלי בידלר נתנה לאורחים כבר יתרון שלוש עשרה, 83:70, ואילצה את גליל עליון לרדת לפסק זמן, חמש דקות לסיום המשחק. גליל ניסתה לחזור בעזרת יכולת טובה של קזרנובסקי בצבע, אבל שלשה גדולה של נועם מטלון העלתה את האורחים ל90:74. גליל עליון ירדה לפסק זמן וחזרה לאחריו עם לחץ חזק על הכדור בחצי המגרש של מגדל העמק, אבל זה לא הועיל. האורחים כבר היו בדרך לניצחון חוץ משלהם, 97:83 ולהשוות את הסדרה ל1-1. ההכרעה חוזרת למגדל העמק ביום שלישי הקרוב.

קלעו לגליל עליון: אנטון קזרנובסקי 19 נק' (9 ריב'), ג'רמיין ג'ורדן 19 נק' (7 ריב'), רון סבג 18 נק' (6 אס'), קוטי קלארק 16 נק', תום סלוצקי 6 נק', אבישי גורדון 2 נק'.

קלעו למגדל העמק: קלי ביידלר 23 נק' (10 ריב', 8 אס'), כריס גאסטון 20 נק', זיו בן צבי 16 נק' (10 חט', 9 אס'), מקסים קיקוס 14 נק', נועם מטלון 12 נק', לירז אריאלי 8 נק', אור עידה 4 נק'.

תגובות:
רועי פרל, מאמן מגדל העמק: "רצון ויכולת, זה מה שניצח עבורנו את המשחק. כל השחקנים הגיעו בטירוף ויש כאלה שאפילו לא ישנו השבוע. הם באמת רצו וראו את זה על המגרש. למרות שבחלק מסוים איבדנו את הריכוז, הם חזרו כמו גדולים ונתנו הכול על הפרקט. אני גאה בהם".

זיו ברתנא, מאמן גליל עליון: "היינו חלשים בהגנה. התיאומים והסגירות לא היו טובות. כמו גם הירידה להגנה שלנו שהייתה לא טובה. לא הגענו מספיק לקו העונשין וככה קשה לנצח. מגדל העמק קבוצה מדהימה וראייה לכך ששמונה שחקנים אצלם היו מאד דומיננטיים היום והיה קשה מאד להתמקד ולעצור אותם. נקווה שנעשה את השיפורים הנדרשים למשחק המכריע ביום שלישי".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();