יתום, יחנוך את האולם החדש



אוהד יתום ימשיך ביבנה בעונה הבאה
ניב שמולי ,21/04/2015

עונת המלפפונים החלה: אוהד יתום, מאמנה של אליצור יבנה, ימשיך עם הקבוצה גם לעונת 2015/16. ביבנה ינסו להחתים גם את איגור מאיור, נאור שרון ולייצר המשכיות בקבוצה.

-- ניב שמולי --


כחודש לפני הכרזת העולה לליגת העל, אפשר כבר לראות ניצנים ראשוניים לעונת המלפפונים. הראשונה לפעול במסגרת ההכנות לעונה הבאה היא אליצור יבנה שהחתימה את אוהד יתום לעונה נוספת. למעשה, המאמן בן ה-45, הוא הראשון שחותם בקבוצה לקראת העונה הבאה ויהיה המאמן הראשון, מאז נתי כהן, שממשיך ליותר מעונה אחת. מה שיותר מפתיע לגבי החתימה של יתום זה העובדה שהמאמן חתם עוד בטרם נגמרה העונה הסדירה בזמן שקבוצתו חוותה משבר לא פשוט.

אליצור יבנה תעבור לשחק בעונה הבאה באולם על שם רלף קליין (שכבר כמעט מוכן) ויהיה מעניין לראות איזו קבוצה תיבנה בשפלה. כבר עכשיו ברור כי נאור שרון ואיגור מאיור, שניים מהשחקנים הבולטים העונה, מעוררים עניין רב בקבוצה שתנסה להשאירם.

אוהד יתום אמר לאתר 'ספסל': "אני שמח מאד על החתימה ביבנה והמשך התהליך שהתחלנו יחד. מצאתי ביבנה בית חם ואני מרגיש מבורך שיש לי הזכות לשתף פעולה עם כל האנשים הטובים והמיוחדים שעובדים במועדון ונותנים את הלב והנשמה יום יום. אני בטוח שנמשיך לפתח ביבנה אגודת כדורסל מפוארת ומצליחה שסוחפת ומחנכת מאות ילדים לערכים טובים ונכונים".

כזכור, אליצור יבנה בילתה את רוב העונה בחלק העליון של הטבלה, אולם לקראת הסיום נקלעה למשבר ממנו יצאה במשחק חוץ במגדל העמק. בזכות אותו הניצחון מתמודדת כעת יבנה מול קרית אתא בפלייאוף ותנסה לנצח ביום שישי על מנת לגרור את הסדרה למשחק שלישי.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();