קזרנובסקי. גליל תפתיע בדרך לחצי?



לאומית: גליל "גנבה" הבייתיות
ספסל ,19/04/2015

בעוד יתר הקבוצות שמרו על הבית, מגדל העמק נכנעה לגליל במשחק צמוד וסיבכה את עצמה להמשך הסדרה. ניצחונות ביתיים קשים לעפולה וקרית גת, אתא גברה על יבנה. בבית התחתון, 101 נקודות להוד השרון בפליאוף התחתון מול רמלה.

משחקי הפליאוף:
עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 74:83
מכבי קרית גת - עירוני רמת גן 69:73
הפועל עפולה - ברק נתניה 94:96


בית תחתון:
מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 65:101

הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון 82 : 86

-- ערן פז --

הפועל מגדל העמק אירחה את הפועל גליל עליון למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. גליל שידעה עליות ומורדות בעונה הזו, חסרה את אבישי גורדון ודן ווילס ולמרות זאת השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד הרבה בעזרת משחק קבוצתי נהדר (29 אס' קבוצתיים) ועלתה ליתרון 1-0 בסדרה. אחרי שאשתקד הגיע כפייבוריטית והופתעה ברבע הגמר על ידי קרית אתא, האם היא תעשה אותו הדבר למגדל העמק?

מגדל העמק עלו עם זיו בן צבי, גל טסלר, כריס גאסטון, קלי ביידלר ונועם מטלון. מנגד גליל עליון עלו עם קוטי קלארק, ג'רמין ג'ורדן, אנטון קזרנובסקי, דני רובין ורון סבג.

המשחק נפתח עם המון התלבהות אצל שתי הקבוצות. שלשות של נועם מטלון וגל טסלר העניקו למקומיים יתרון. סל ועוד אחד מהקו של דני רובין הכניס גם את גליל למשחק ואחרי חמש דקות, התוצאה עמדה על 13:12. המשחק המשיך להיות צמוד ולקראת סיום הרבע המומנטום היה עם האורחים, כאשר הם הפכו את התוצאה ועם שלשה נהדרת של דני רובין, עלו ל23:16. את הרבע גליל סיימו עם דאנק אדיר של ג'ורדן בשניות הסיום שחתם את תוצאת הרבע, 25:18 לגליל. הרבע השני היה המשכו של סוף הראשון. גליל עם הגנה טובה יצאה למתפרצות והלכה פנימה. יכולת טובה של קלארק וג'ורדן העלו אותה להפרש דו ספרתי, 30:20, ואילצה את מאמן מגדל העמק להזעיק פסק זמן שתי דקות מפתיחת הרבע. מגדל העמק הכניסה כדורים פנימה, אבל נתקלה שוב ושוב בהגנה של גליל שמצידה יצאה למתפרצות קלות והגדילה עוד יותר את ההפרש, 36:23, חמש וחצי דקות לסוף הרבע. מגדל העמק לא ויתרה ובעזרת יכולת טובה של בידלר, היא צמצמה את ההפרש. הטבעה שלו הורידה את הקבוצות לפסק זמן ואת ההפרש לשבע, 38:31. עד לסוף הרבע, למרות יכולת טובה של מגדל העמק מתחת לסלים, גליל שמרה על מרחק סביר. בסיומה של המחצית 46:40 לגליל.

קלי ביידלר וג'רמין ג'ורדן עם 13 נק', היו הבולטים בקבוצותיהם במחצית הראשונה.

הרבע השלישי נפתח עם המון אנרגיה אצל שתי הקבוצות. שתי הקבוצות הלכו חזק פנימה וסל של קלי בידלר הוריד לנקודה, 49:48. מגדל העמק המשיכה בלחץ שלה על הכדור, אך גליל עדיין שמרה על היתרון, 59:52, שלוש דקות לסיום הרבע. סל במתפרצת של קלארק החזיר את גליל להפרש דו ספרתי, 64:54. מגדל העמק לא ויתרה, שלשה של אריאלי ועוד סלים של בידלר הורידו את המקומיים כשהם במינוס שלוש בלבד, 64:61 בסוף הרבע השלישי. הרבע הרביעי נפתח בסימן מגדל העמק. גאסטון וביידלר צמצמו לנקודה, 66:65, והמומנטום היה אצל הכחולים-לבנים. שלשה גדולה של בידלר נענתה בצד השני בזו של קזרנובסקי והמשחק המשיך להיות צמוד ומותח. יכולת טובה של גליל בהגנה נתנה להם שוב מרחק סביר ממגדל העמק, 75:68. הטבעה במתפרצת של קלארק החזירה שוב את גליל להפרש דו ספרתי, 78:68, אך הפעם זה היה בנקודת זמן קריטית במשחק, שלוש דקות לסיום. מגדל העמק לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם המון אנרגיות. שלשה של מטלון הורידה לחמש בלבד, 80:75, דקה וחצי לסיום. זיו בן צבי דייק שתיים מהקו והוריד לשלוש, 82:79, כאשר על השעון נשארה עוד חצי דקה. גליל איבדה את הכדור ומנגד מקסים קיקוס לא הצליח לקלוע שלשה אשר הייתה משווה את התוצאה. אחת של בידלר הורידה לשתיים, חמש שניות לסיום ומגדל העמק שלחה את קזרנובסקי לקו. הוא דייק בשתיהן ולמעשה סיים את המשחק עם ניצחון חוץ מתוק לגליל עליון. בסיום 86:82 לאורחת שחוזרת הבית עם יתרון 1-0 ואפשרות לגמור את הסדרה ביום שישי הקרוב.

קלעו למגדל העמק: קלי ביידלר 31 נק' (16 ריב'), כריס גאסטון 15 נק' (9 ריב'), נועם מטלון 14 נק', זיו בן צבי 9 נק', מקסים קיקוס 5 נק', לירז אריאלי 3 נק', אור עידה 2 נק'.

קלעו לגליל העליון: ג'רמין ג'ורדן 22 נק' (10 ריב', 5 אס'), אנטון קזרנובסקי 19 נק' (8 ריב', 4 אס'), קוטי קלארק 16 נק' (15 ריב', 6 אס'), , דני רובין 14 נק', רון סבג 9 נק', תום סלוצקי ומשה רחמים 3 נק' כ"א.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();