דיקסון. על כל הקופה



מחזור הסיום - כל המשחקים בשעה אחידה
אורי סביר ,22/03/2005

עקב הרגישות והחשיבות של המשחקים במחזור האחרון, יתקיים כולו בשעה אחידה (20:10). ומה נראה בו? לא רק מיקומים על פלייאוף, אלא ניסיון של מאליק דיקסון להיות הראשון שמוביל את הליגה בנקודות ואסיסטים באותה עונה.

עקב החשיבות של המשחקים במחזור האחרון, בו תתבהר תמונת העלייה לפלייאוף העליון (לחץ כאן כדי לקרוא את כל הספקולציות והחישובים), יחלו כל המשחקים ביום א' הקרוב בשעה אחידה, 20:10, כאשר ספורט 5 יעביר בשידור חי את הקרב על המקום הרביעי בין הפועל ירושלים ועירוני נהריה.

בצל קרבות המיקום של הקבוצות, יערך מאבק צדדי וסמוי על התארים הסטטיסטיים הראשיים של הליגה, כאשר מכבי ראשל"צ מאיימת על המלכות בסלים, ריבאונדים ואסיסטים, ורכזה מאליק דיקסון מנסה להשיג היסטוריה.

במלך הסלים הקרב צמוד-צמוד. להקטור רומרו 516 נקודות ב21 משחקים, למאליק דיקסון שלוש נקודות פחות והתואר עשוי להיות מוכרע על חודו של סל בסוף הערב, או אפילו להסתיים במצב של שיוויון, בין שניים ממלכי הסלים היותר איכותיים שהיו לנו בשנים האחרונים.

סטנלי בראנדי יצטרך להוריד 23 ריבאונדים יותר מארווין דאדלי כדי להדיח אותו ממלכות הריבאונדים, כך שכמעט בודאות ניתן לקבוע שלפחות תואר אחד ימצא את דרכו לגן נחום בתום הערב.

מלך האסיסטים הבלתי מעורער של הליגה הוא קרטיס מקנטס, עם 117 ב15 משחקים (7.8 בממוצע), אבל מכיוון שהוא כבר לא כאן, על התואר יתחרו מאליק דיקסון, לו 5.2 למשחק ובריאן טולברט, לו 5.1 למשחק, כאשר גם וולרידג', שאראס וסוכר בתמונה, עם חמש בדיוק לכל אחד מהם. אם ישמור על הבכורה, עשוי דיקסון להיות הראשון בהיסטוריית הליגה שמוביל אותה גם בנקודות וגם באסיסטים. בעבר, הוביל דניס וויליאמס את הליגה באסיסטים במדי הפועל ת"א, וכמה עונות מאוחר יותר הוכתר כמלך הסלים במדי הפועל חולון.

כמו כן, במקרה כזה, תהיה ראשל"צ השניה בהיסטוריה ששחקניה קוטפים את שלושת התארים הסטטיסטיים החשובים בליגה, אחרי שבעונת 00/1 עשתה זאת מ.כ. חיפה עם מרקו בוליץ', סטנלי בראנדי וקורי גיינס.
ליחצו כאן כדי לראות בעצמכם את טבלאות מוליכי הסטטיסטיקה של ליגת העל






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();